L'Ajuntament de La Ràpita ha aconseguit, després d'anys de reivindicacions, la cessió gratuïta per 30 anys d'ús de l'edifici del Sindicat, en mans del Ministeri d'Hisenda i Fundació Pública. Es tracta d'un immoble de 2.610 metres quadrats que tenia actualment usos agrícoles. El consistori rapitenc vol crear-hi un espai multidisciplinari per ubicar-hi serveis municipals d'atenció a la ciutadania. Abans caldrà dur a terme obres de millora i d'adequació de les dependències. L'edifici està ubicat en un punt estratègic, al centre del municipi, proper al Centre d'Atenció Primària, el col·legi Carles III i el Casal del Jubilat.
Segons ha informat el consistori rapitencs en un comunicat, la signatura del conveni s'ha oficialitzat este dimarts entre l'alcalde de La Ràpita, Josep Caparrós, i el delegat d'Economia i Hisenda a Tarragona, Mario Ruiz Lezcano, en representació del Ministeri. Feia més de 25 anys, almenys des de 1992, que l'Ajuntament rapitenc reclamava la cessió.
L'edifici del Sindicat va ser construït l'any 1955 i està conformat per una planta baixa i un primer pis. Ocupa tota una illa urbana flanquejada per l'Avinguda Constitució i els carrers 12 d'Octubre, Comte de Floridablanca i Mestre Fargas.
El Ministeri d'Hisenda cedix en ús l'edifici del Sindicat a l'Ajuntament de La Ràpita
La cessió de l'immoble és per trenta anys i sense cost per al consistori
Ara a portada
Publicat el 10 de maig de 2017 a les 14:15
Actualitzat el 10 de maig de 2017 a les 19:27
Et pot interessar
-
Societat La CUP aposta per recuperar la gestió pública de l’aigua a Tortosa
-
Societat Kronospan invertirà 30 milions d'euros per instal·lar el primer parc eòlic del polígon industrial Catalunya Sud
-
Societat Les reivindicacions de l'1 de maig a Tortosa: jornada de 37,5 hores i hospital universitari
-
Societat L'Agenda del cap de setmana a les Terres de l'Ebre: del 1 al 4 de maig