L’Ajuntament d’Amposta informa que a causa dels preparatius de les obres de millores i arranjaments, el Mercat Municipal romandrà tancat des del pròxim dimecres 26 de juliol i fins al divendres 4 d'agost. Per tant, el Mercat Municipal obrirà de nou al públic el dissabte 5 d'agost i a partir d’aquell moment funcionarà amb normalitat.
Les obres del Mercat Municipal afectaran la coberta, molt deteriorada pel pas dels anys, i estos dies serviran per col·locar les bastides que permetran realitzar les obres sense haver d’aturar l’activitat diària del Mercat Municipal. Totes aquelles parades que tinguen botiga pròpia continuaran la seua activitat en normalitat i el Mercat exterior de dimarts i dissabte no modificarà la seua activitat.
El Mercat Municipal d'Amposta romandrà tancat del 26 de juliol al 4 d'agost
Durant estos dies es faran obres d'arranjament a la coberta
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de juliol de 2017 a les 12:34
Actualitzat el 18 de juliol de 2017 a les 12:39
Et pot interessar
-
Societat Els estudiants de segon de Batxillerat ja poden optar al Premi de Recerca Ciutat d'Amposta
-
Societat El Club Nàutic de les Cases nega haver abandonat el port per esperar que quedés desert el concurs
-
Societat La PDE es reactiva i exigeix cabals ecològics reals per a llacunes i badies del Delta
-
Societat El Govern creu que el Club Nàutic de les Cases es va «equivocar» no optant al concurs per gestionar el port esportiu
-
Societat Les Terres de l'Ebre s'integraran a l'ATM del Camp de Tarragona al gener
-
Societat L’Institut Dertosa es paralitza: «No podem tancar el curs ni preparar el vinent amb garanties»