
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de juny de 2014 a les 12:49
El consell comarcal del Baix Ebre ha començat a recollir dades del sectors agroalimentari i de la restauració per tal de complementar un cens d’empreses, amb la finalitat de “posar en valor el producte local, millorar-ne la seva difusió i disposar d’informació per tal de facilitar la seva comercialització”, segons explica en una nota de premsa.
El cens, que es fa en el marc de les accions Baix Ebre avant, permetrà disposar d’un cercador d’empreses que mostre al proveïdor i client el catàleg de productes que oferixen. Tot amb la finalitat, tal i com destaca el president del Consell Comarcal de Baix Ebre, Lluís Soler, de “cercar nous contactes i ajudar a les empreses del territori a crear valor afegit per al seu producte”.
En esta línia, un dels objectius prioritaris es posar en relleu la qualitat del producte local i fomentar el consum del producte de km0. És per este motiu que la base de dades, en el cas del sector de la restauració, només està oberta a tots aquells empresaris que, en l’elaboració dels seus plats, utilitzen productes agroalimentaris locals o de proximitat.
El cens, que es publicarà una vegada estiga finalitzat a la pàgina web de l’ens comarcal de Baix Ebre, serà una font de consulta per a tots els usuaris. Els empresaris i comerços que vulguen formar part d’esta base de dades trobaran la informació corresponent al web del Consell.