El Consell Comarcal del Baix Ebre promou la cultura entre els joves de la comarca a través d’un espectacle teatral interactiu que es representarà als diferents instituts de la comarca. L’objectiu d'esta iniciativa, de l’àrea de Joventut, és fomentar la lectura i l’escriptura entre el públic jove i adolescent. “Volem contribuir a la reactivació de les activitats adreçades als joves de la comarca, un dels col·lectius que més ha patit pel confinament”, ha explicat el conseller comarcal de Joventut, David Poy.
Concretament, l’espectacle teatral que s’ha programat anirà a càrrec de la companyia ebrenca d’arts escèniques Sinergia, que estrenarà l’obra interactiva 'Encenalls'. Es realitzaran un total de 15 passis entre els mesos de maig i juny a vuit instituts de la comarca, que s’han sumat a aquesta iniciativa: institut de Camarles, institut de Deltebre, institut Blanca d’Anjou (el Perelló), institut de Roquetes, col·legi Diocesà Sagrada Família (Tortosa), col·legi Teresià (Tortosa), institut Cristòfol Despuig (Tortosa) i institut Dertosa.
Pel que fa al contingut de l’espectacle tractarà temes que afecten i preocupen la joventut, amb un llenguatge fresc i proper, i hi apareixeran personatges emblemàtics del territori. “Seran els mateixos joves els que podran escollir el transcurs de diverses parts de l’obra, ajudem els joves a empoderar-se i que s’adonen que totes les persones tenim alguna cosa per explicar”, ha assenyalat Poy.
La companyia Sinergia va ser finalista del Premi Acció Jove convocat pel Consell Comarcal del Baix Ebre el 2021.
El Consell Comarcal del Baix Ebre promou la cultura entre els joves amb teatre als instituts
L'espectacle teatral que s’ha programat anirà a càrrec de la companyia ebrenca d’arts escèniques Sinergia, que estrenarà l’obra interactiva ‘Encenalls’

- Teatre als instituts de la comarca del Baix Ebre amb la companyia Sinergia -
- Consell Comarcal del Baix Ebre
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de maig de 2022 a les 12:01
Actualitzat el 12 de maig de 2022 a les 13:08
Et pot interessar
-
Societat La URV proposa un bus circular per reduir l’ús del cotxe al delta de l’Ebre
-
Societat El punt lila mòbil atén gairebé 2.000 persones en quinze dies a Tarragona i l'Ebre
-
Societat Horta de Sant Joan fa una crida urgent davant el deteriorament de l’espai natural de Les Olles
-
Societat Paüls estrena un nou local per a la gent gran
-
Societat Nova normativa de pesca recreativa a les Terres de l’Ebre: limitacions, vedes i talles mínimes a partir del setembre
-
Societat Nous descobriments arqueològics confirmen que l’Antic d’Amposta es va ocupar fa 2.700 anys