El Consell Comarcal del Baix Ebre ha cedit al Centre d’Atenció Primària (CAP) de Deltebre un espai d’EbreTerra per a la campanya de vacunació de la grip, impulsada per l’Agència de Salut Pública de Catalunya. El president del Consell Comarcal del Baix Ebre, Xavier Faura, i la consellera comarcal de Serveis Socials i responsable d’EbreTerra, Laura Fabra, ha visitat l’espai cedit, on es duen a terme les vacunacions en horari de deu del matí a dues del migdia, fins al 30 de novembre.
Concretament, la campanya de vacunació es fa a la primera planta de les instal·lacions d’EbreTerra, un espai que s’ha posat a disposició dels professionals de la salut per facilitar la campanya de vacunació antigripal en l’actual situació de pandèmia. “Com a administració hem de posar totes les facilitats possibles perquè la ciutadania sigui atesa en les millors condicions”, ha manifestat el president del Consell Comarcal del Baix Ebre.
Per tal de vacunar-se de la grip, la ciutadania ha de posar-se en contacte prèviament amb el CAP de Deltebre i demanar hora.
El Consell Comarcal cedeix EbreTerra per a la campanya de vacunació de la grip
Societat
Per tal de vacunar-se de la grip, la ciutadania ha de posar-se en contacte prèviament amb el CAP de Deltebre i demanar hora
ARA A PORTADA
Publicat el
21 d’octubre de 2020 a
les 19:10
Actualitzat el
21 d’octubre de 2020 a les
19:31
Et pot interessar
-
Societat
Cuines solars, telescopis i jocs de taula per omplir la llarga espera al Trabucador
-
Societat
Roquetes es reivindica com a punt de trobada científica en el dia de l’eclipsi
-
Societat
Ian Barroeta: de la Ràpita a una final mundial de tennis
-
Societat
La Fatarella, xafarranxo endreçat per viure a fons l'eclipsi
-
Societat
Els consells definitius en el compte enrere de l’eclipsi a l’Ebre
-
Societat
L'Ajuntament de Tortosa amplia el termini de les obres de l'aparcament dels terrenys de Renfe per la calor
