El Consell Comarcal del Baix Ebre ha cedit al Centre d’Atenció Primària (CAP) de Deltebre un espai d’EbreTerra per a la campanya de vacunació de la grip, impulsada per l’Agència de Salut Pública de Catalunya. El president del Consell Comarcal del Baix Ebre, Xavier Faura, i la consellera comarcal de Serveis Socials i responsable d’EbreTerra, Laura Fabra, ha visitat l’espai cedit, on es duen a terme les vacunacions en horari de deu del matí a dues del migdia, fins al 30 de novembre.
Concretament, la campanya de vacunació es fa a la primera planta de les instal·lacions d’EbreTerra, un espai que s’ha posat a disposició dels professionals de la salut per facilitar la campanya de vacunació antigripal en l’actual situació de pandèmia. “Com a administració hem de posar totes les facilitats possibles perquè la ciutadania sigui atesa en les millors condicions”, ha manifestat el president del Consell Comarcal del Baix Ebre.
Per tal de vacunar-se de la grip, la ciutadania ha de posar-se en contacte prèviament amb el CAP de Deltebre i demanar hora.
El Consell Comarcal cedeix EbreTerra per a la campanya de vacunació de la grip
Societat
Per tal de vacunar-se de la grip, la ciutadania ha de posar-se en contacte prèviament amb el CAP de Deltebre i demanar hora
ARA A PORTADA
-
Societat Ser pansexual en un poble de 1.200 habitants: «Sents que has de donar la cara» Joan Navarro
-
Societat Compren l'antiga discoteca Metro al polígon de Tosses d'Amposta per fer-hi un centre de culte Redacció
-
-
Política Sota investigació l'exgovern de Junts per Tortosa per adjudicar obres de l’Espai Moreira un cop inaugurat Redacció
-
Publicat el
21 d’octubre de 2020 a
les 19:10
Actualitzat el
21 d’octubre de 2020 a les
19:31
Et pot interessar
-
Societat
Manel de Ramón, pregoner de les Festes Majors d’Amposta 2026
-
Societat
L'escola d’Infermeria que va sacsejar Tortosa
-
Societat
La Festa del Mar torna a la Ràpita per descobrir la badia des de l'aigua
-
Societat
Indignació a Bítem per la crema intencionada de la foguera de Sant Joan la nit abans de la revetlla
-
Societat
Les platges per a gossos a les Terres de l’Ebre: ubicacions, calendari i condicions
-
Societat
L’Ajuntament d’Amposta tanca cautelarment un local d’oci per incidències i molèsties veïnals
