El bus de la Generació D fa parada a Deltebre

L'objectiu principal del vehicle facilitar l’accés a les noves tecnologies als infants, joves i gent gran

  • El bus de la Generació D durant la seua estada a Deltebre -
Publicat el 16 d’octubre de 2023 a les 10:44
Actualitzat el 16 d’octubre de 2023 a les 10:58
El municipi de Deltebre és un dels municipis escollits per a la ruta del bus Generació D, un espai itinerant impulsat per RTVE que té com a objectiu principal facilitar l’accés a les noves tecnologies als infants, joves i gent gran.

L’autobús va estar present a Deltebre el dia 13, al pàrquing de l’església de Jesús i Maria de les 10.30 a les 13.30 h i de les 16.30 a les 20.30 h; El dia 14 a EbreTerra, també amb el mateix horari d’obertura; I, finalment, el dia 16 a la plaça de Barracot durant la franja horària del matí, de les 10.30 a les 13.30 h.

La regidora d’Infància, Gent Gran i Benestar, Vicky Albiol, ha explicat que “com a Govern municipal sempre estem oberts a escoltar, acollir i impulsar aquelles iniciatives que ens permetin fomentar la cohesió social. Més encara si són didàctiques i faciliten l’aprenentatge de qüestions rellevants”. Tant la regidora com el tinent d’alcalde de #DeltebreActiu, Robert Bertomeu, han visitat l’autobús.

L’autobús està equipat amb tecnologia immersiva, fet que permet oferir diferents activitats, tallers i jocs a les persones que el visiten. L’experiència és totalment gratuïta i oferix, entre altres, recursos i orientació per al desenvolupament de les competències digitals, aplicable a tots els àmbits de la vida quotidiana.