ARA A PORTADA
Publicat el
12 de juliol de 2014 a
les 18:43
Dos persones que viatjaven en un ciclomotor han patit ferides de diversa consideració a conseqüència de l’accident que s’ha produït entre el seu vehicle i un monovolum esta tarda a la carretera C-12, a l’alçada de Xerta. Els dos ocupants del monovolum han resultat il·lesos, segons el Servei Català de Trànsit. En un principi s’ha hagut de tallar el trànsit en els dos sentits de la marxa a l’Eix de l’Ebre per tal que puguéssen actuar els serveis d’emergència, i en estos moments es dóna pas alternatiu. Han acudit al lloc del sinistre tres dotacions dels Bombers de la Generalitat, un helicòpter del Servei d’Emergències Mèdiques, ambulàncies i també els Mossos d’Esquadra.
Escull Aguaita com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Societat
Mor Manel Masià Marsà, president de la Comunitat de Regants del Canal de la Dreta durant 40 anys
-
Societat
Unes 250 persones reivindiquen la protecció del riu en la 25a Piraguada en Defensa de l’Ebre
-
Societat
L’Ajuntament de Camarles denuncia actes vandàlics i xifra en 3.500 euros els danys causats
-
Societat
El Consell d’Infants d’Amposta proposa adults de referència i bústies per combatre l’assetjament escolar
-
Societat
El musclo torna a protagonitzar unes noves jornades gastronòmiques a Deltebre
-
Societat
Freginals, Godall i Paüls reben terminals de la Xarxa Rescat per reforçar la resposta a emergències
