Els Mossos d'Esquadra van detenir diumenge passat dos homes com a presumptes autors de dos robatoris a l'interior de domicili i un robatori a l'interior d'un vehicle. Els detinguts, de 31 i 35 anys, són veïns de Tortosa, i van ingressar a presó després que passessin a disposició del Jutjat d'instrucció de guàrdia de Tortosa. Els arrestats van entrar als habitatges quan els seus propietaris dormien, forçant una finestra. Van robar ordinadors, telèfons mòbils i joies. Prèviament, havien sostret eines i un ordinador d'un vehicle estacionat.
Els fets van ocórrer el dia 26 de juny quan un ciutadà va denunciar que havia patit un robatori en el seu vehicle que es trobava estacionat en un aparcament públic del barri del Temple de Tortosa. La víctima va denunciar que li havien sostret diverses eines, aparells utilitzats per a la instal·lació de telefonia i un ordinador portàtil de l'interior del seu cotxe. El mateix dia, els agents van tenir coneixement que s'havia produït un robatori en un domicili ubicat al camí de Favaró de Tortosa mentre les persones que l'habitaven estaven dormint. En esta ocasió, els lladres van forçar una finestra i van sostreure diversos ordinadors, telèfons mòbils i joies.
Els Mossos van relacionar els dos delictes, ja que a prop del domicili es van localitzar algunes eines que s'havien sostret en el robatori al vehicle. Davant d'això, es va incrementar la vigilància a la zona davant les sospites que els lladres poguessin tornar a actuar. La matinada del 27 de juny, una patrulla que circulava per la carretera de la Simpàtica va detectar un home que es volia escapolir de la presència policial. Els agents van interceptar-lo i van comprovar que duia una bossa que contenia ordinadors i aparells electrònics de dubtosa procedència. Tot seguit, van constatar que els aparells els acabava de sostreure d'un habitatge ubicat al camí d'Orleans de Tortosa i el va detenir. Més tard, van localitzar un altre home que portava un telèfon mòbil, que procedia del robatori ocorregut la matinada anterior a l'habitatge del camí de Favaró i també el va arrestar.
A més, al domicili del segon detingut es van localitzar la resta d'objectes i joies sostretes en el primer dels robatoris, amagats sota la pinassa de la finca.
Dos detinguts per robar amb força a l'interior de cases a Tortosa
Els detinguts, que també van robar a l'interior d'un vehicle estacionat, van sostreure ordinadors, telèfons mòbils i joies
ARA A PORTADA
Publicat el
01 de juliol de 2021 a
les 11:10
Actualitzat el
01 de juliol de 2021 a les
11:24
Et pot interessar
-
Societat
La Reserva de la Biosfera de les Terres de l'Ebre defineix les bases del seu futur model
-
Societat
Les Jornades Gastronòmiques del Llagostí arriben este divendres a les Cases d'Alcanar
-
Societat
Amposta inverteix mig milió d’euros en la millora de camins de la zona de secà
-
Societat
La 25a Piraguada de la PDE reivindica el salt generacional en la defensa del riu Ebre
-
Societat
El pla funcional del nou hospital universitari de les Terres de l'Ebre, adjudicat per 240.000 euros
-
Societat
Deltebre celebrarà els 50 anys amb una mirada a la memòria, la identitat i el futur
