Els agents de la Policia Local d'Ulldecona i els Mossos d'Esquadra han detingut esta setmana dos homes presumptament autors de diversos robatoris el passat cap de setmana al municipi.
Concretament se'ls creu responsables del robatori d'un vehicle, diverses bicicletes i diversos furts a l'interior d'altres vehicles, d'on s'haurien emportat nombrossos objectes personals.
La majoria dels fets van succeir el passat cap de setmana i els pressumptes autors han passat ja a disposició judical.
El vehicle i les bicicletes s'han recuperat i han estat retornades als seus propietaris.
Dos detinguts per diversos robatoris a Ulldecona
Se'ls acusa del robatori d'un vehicle, diverses bicicletes i furts a l'interior d'altres vehicles
ARA A PORTADA
-
-
Els alumnes de l'escola Horta Vella de la Ràpita podran tornar a classe dilluns, una setmana després de l'aiguat Redacció
-
A partir dilluns es podran sol·licitar els préstecs bonificats pels danys dels aiguats Sílvia Berbís Morelló
-
Fiscalia manté les peticions de 19 anys de presó per a set dels nou acusats de matar un home a Roquetes Redacció
-
«Vandellòs I no és només la història d'un accident, sinó la de totes les persones que la van salvar» Marc Roselló
Publicat el 22 de febrer de 2024 a les 10:12
Actualitzat el 22 de febrer de 2024 a les 10:24
Et pot interessar
-
Societat L'espectacular rastre que han deixat els aiguats al Delta de l'Ebre
-
Societat La URV millora amb intel·ligència artificial la predicció del risc de reaparició del càncer de mama
-
Societat La Diputació augmenta en més de 3 milions l'import de licitació de la carretera del Poble Nou
-
Societat En marxa les obres de la plaça-mirador al port de l'Ampolla, amb un cost de 615.000 euros
-
Societat La història darrere la foto viral dels aiguats a la Ràpita
-
Societat Vint-i-set milions en 5 anys per arreglar barrancs a les Terres de l'Ebre