Els Mossos d'Esquadra han detingut un veí de Móra d'Ebre de 22 anys per conrear 581 plantes de marihuana dins del seu domicili i defraudació de fluid elèctric. Després de conèixer la possible activitat il·lícita per diverses informacions, els agents es van personar diumenge a l'immoble del carrer Tarragona, on van trobar la plantació indoor, amb floració de cabdells. Les instal·lacions estaven equipades amb una instal·lació elèctrica, sistema de ventilació i filtració d’aire, així com de tots els estris necessaris per al conreu de marihuana.
Els Mossos també van constatar que les instal·lacions es trobaven connectades a la xarxa elèctrica de manera il·legal. El jove, que residia en el domicili en el moment de l’actuació policial, va ser detingut.
El detingut va sortir en llibertat amb càrrecs després de passar a disposició judicial a Gandesa dimarts. La investigació continua oberta i no es descarten noves detencions.
Detingut un veí de Móra d'Ebre per cultivar prop de 600 plantes de marihuana dins del seu domicili
Els Mossos van constatar que la instal·lació elèctrica per al conreu estava connectada a la xarxa de forma il·legal
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de febrer de 2022 a les 15:25
Actualitzat el 09 de febrer de 2022 a les 15:32
Et pot interessar
-
Societat Els estudiants de segon de Batxillerat ja poden optar al Premi de Recerca Ciutat d'Amposta
-
Societat El Club Nàutic de les Cases nega haver abandonat el port per esperar que quedés desert el concurs
-
Societat La PDE es reactiva i exigeix cabals ecològics reals per a llacunes i badies del Delta
-
Societat El Govern creu que el Club Nàutic de les Cases es va «equivocar» no optant al concurs per gestionar el port esportiu
-
Societat Les Terres de l'Ebre s'integraran a l'ATM del Camp de Tarragona al gener
-
Societat L’Institut Dertosa es paralitza: «No podem tancar el curs ni preparar el vinent amb garanties»