Agents de la Guardia Civil han detingut a La Ràpita un home acusat de delictes de detenció il·legal, prostitució i lesions. L’Audiència de Badajoz reclamava el seu ingrés a presó per sentència ferma. Segons informa la Guardia Civil, la detenció es va produir el passat divendres per la tarda al domicili que l'individu, de 40 anys, tenia a La Ràpita. Posteriorment va ser ingressat a presó.
Els fets es remunten al 2004, quan el detingut, de nacionalitat romanesa, hauria enganyat i obligat una víctima a traslladar-se des de Romania amb la falsa promesa d'oferir-li treball i després obligar-la a prostituir-se.
Un cop a Espanya, la dona va ser traslladada a un domicili i se li va retirar el passaport. Allà, li van explicar que havia contret un deute que hauria de pagar exercint la prostitució. La dona s'hauria negar a fer-ho i, arrel d’això, hauria estat agredida pel detingut. La intervenció dels serveis mèdics va fer que la víctima pogués ser alliberada del seu captiveri.
Detingut un home a la Ràpita per detenció il·legal, prostitució i lesions
Al 2004, pressumptament hauria portat una dona des de Romania a Espanya, on l'hauria obligat a prostituir-se

ARA A PORTADA
Publicat el 15 de juny de 2017 a les 15:33
Actualitzat el 15 de juny de 2017 a les 16:12
Et pot interessar
-
Societat La instal·lació del pont de la Via Verda a Amposta tallarà l'AP-7 i la C-12
-
Societat Acció a Tortosa en memòria de les persones trans i de Sara Millerey
-
Societat Les entitats ecologistes són admeses com a acusació en cas dels abocaments irregulars a Riba-roja d'Ebre
-
Societat Un programa per afavorir el benestar emocional dels alumnes guanya el Campus Challenge de la URV
-
Societat Deltebre, pioner a les Terres de l’Ebre en la xarxa de Destins Turístics Intel·ligents
-
Societat Una forta pedregada a Morella genera problemes viaris i deixa el paisatge blanc