Els Mossos d'Esquadra van detenir dimarts el conductor d'un camió que circulava per l'AP-7 amb una taxa d'alcoholèmia d'1,23 mg/l, vuit vegades més del permès en professionals. Cap a les nou de la nit un usuari va trucar al 112 i va informar que un camió que transportava fruites i verdures circulava de forma temerària a l'altura de l'àrea de descans del Baix Ebre, a l'Aldea.
Diverses dotacions van desplaçar-se per interceptar el vehicle, el qual es va aturar a l'àrea de descans de l'Hospitalet de l'Infant. Els agents van fer la prova d'alcoholèmia al conductor, de 41 anys, i el van detenir per un delicte de conducció temerària, per haver posar en perill la resta d'usuaris, i per circular begut. L'home passarà properament a disposició judicial a Reus.
Detenen a l'AP-7 un camioner que multiplicava per vuit la taxa d'alcoholèmia permesa
Un usuari de la via va trucar al 112 en veure que el camió circulava fent ziga-zagues
ARA A PORTADA
Publicat el
24 de març de 2021 a
les 12:59
Actualitzat el
24 de març de 2021 a les
13:08
Et pot interessar
-
Societat
La Festa del Mar torna a la Ràpita per descobrir la badia des de l'aigua
-
Societat
Les platges per a gossos a les Terres de l’Ebre: ubicacions, calendari i condicions
-
Societat
L’Ajuntament d’Amposta tanca cautelarment un local d’oci per incidències i molèsties veïnals
-
Societat
Mor Manel Masià Marsà, president de la Comunitat de Regants del Canal de la Dreta durant 40 anys
-
Societat
Unes 250 persones reivindiquen la protecció del riu en la 25a Piraguada en Defensa de l’Ebre
-
Societat
L’Ajuntament de Camarles denuncia actes vandàlics i xifra en 3.500 euros els danys causats
