L’Ajuntament d’Alcanar ha informat que la Regió Sanitària de les Terres de l’Ebre li ha comunicat este dijous 23 de juliol la detecció de dos nous casos positius PCR per Covid-19 al municipi. Amb estos dos positius són ara cinc els casos confirmats a la població esta setmana.
Els contactes dels positius ja es troben en aïllament domiciliari, segons informa l’Ajuntament. El Consistori demana seguir les recomanacions bàsiques per tal d’evitar la transmissió de la Covid-19: distància social, mascareta i rentat de mans. I en cas de notar símptomes, recorda que abans d’anar a urgències cal trucar al per rebre informació sobre què cal fer.
ARA A PORTADA
Publicat el
23 de juliol de 2020 a
les 21:14
Actualitzat el
23 de juliol de 2020 a les
21:18
Et pot interessar
-
Societat
Amposta formalitza un conveni per fomentar activitats educatives, socials i esportives inclusives
-
Societat
Joventut presenta a Benifallet el PNJCat 2030, el nou full de ruta de les polítiques juvenils
-
Societat
Segueix Aguaita a Google: així pots escollir-nos com la teva font preferida per no perdre't cap informació de les Terres de l'Ebre
-
Societat
La regió policial reconeix la tasca i el compromís dels agents de les Terres de l’Ebre
-
Societat
El govern fa una crida als ajuntaments ebrencs a elaborar plans locals d’impuls al català
-
Societat
L'Estat aboca 20.000 metres cúbics de sorra a l'illa de Buda per reparar els danys del temporal
