Un operatiu conjunt dels Mossos d'Esquadra i la Guàrdia Civil per detectar xarxes de pesca calades il·legalment al delta de l'Ebre ha acabat amb sis pescadors professionals denunciats administrativament i 40 arts de pesca decomissades. Agents de la Unitat Regional de Medi Ambient i la Unitat Marítima dels Mossos, amb agents del Destacament de Protecció de la Natura (Deprona) de la Guàrdia Civil van desplegar-se per la zona de la desembocadura del riu amb l'objectiu de localitzar xarxes de pesca calades irregularment. En punts com el refugi de pesca de la gola de Migjorn, van localitzar xarxes amagades i sense senyalitzar per dificultar-ne la seva detecció, segons el comunicat de la Guàrdia Civil.
Segons el cos armat, es tracta d'un fet especialment greu, atès que la no senyalització d'aquestes arts genera un perill per a la navegació de les embarcacions, que hi poden quedar atrapades. Les denúncies seran remeses al Departament d'Acció Climàtica.
Denuncien sis pescadors professionals al delta de l'Ebre per no senyalitzar les seues xarxes
Un operatiu conjunt dels Mossos i la Guàrdia Civil incauta 40 arts de pesca al refugi de pesca de la gola de Migjorn
Ara a portada
Publicat el 24 de maig de 2023 a les 14:21
Actualitzat el 24 de maig de 2023 a les 14:30
Et pot interessar
-
Societat La CUP aposta per recuperar la gestió pública de l’aigua a Tortosa
-
Societat Kronospan invertirà 30 milions d'euros per instal·lar el primer parc eòlic del polígon industrial Catalunya Sud
-
Societat Les reivindicacions de l'1 de maig a Tortosa: jornada de 37,5 hores i hospital universitari
-
Societat L'Agenda del cap de setmana a les Terres de l'Ebre: del 1 al 4 de maig