Denunciat a Amposta per trencar el toc de queda i portar 13 dosis de LSD a sobre
Societat
Agents de la policia local el van escorcollar arran del nerviosisme que va mostrar en el moment de ser requerit
ARA A PORTADA
-
Política Sota investigació l'exgovern de Junts per Tortosa per adjudicar obres de l’Espai Moreira un cop inaugurat Redacció
-
-
-
Economia La Ràpita impulsa un projecte d’economia blava al Delta amb una vintena d’actuacions clau Redacció
-
Economia Capitania Marítima de Tarragona reconeix quatre pesquers ebrencs per la seua seguretat a bord Redacció
Publicat el
09 de març de 2021 a
les 20:51
Actualitzat el
09 de març de 2021 a les
20:54
La policia local d'Amposta va denunciar diumenge passat a la matinada un veí de Paüls de 32 anys per un presumpte delicte contra la salut pública i per incomplir mes mesures de restricció de mobilitat nocturna arran la pandèmia de covid-19. Els agents, que el van escorcollar arran del seu estat de nerviosisme en el moment de ser requerit, van trobar-li a sobre tretze dosis d'LSD i una petita quantitat d'haixix.
Escull Aguaita com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Societat
Manel de Ramón, pregoner de les Festes Majors d’Amposta 2026
-
Societat
L'escola d’Infermeria que va sacsejar Tortosa
-
Societat
La Festa del Mar torna a la Ràpita per descobrir la badia des de l'aigua
-
Societat
Indignació a Bítem per la crema intencionada de la foguera de Sant Joan la nit abans de la revetlla
-
Societat
Les platges per a gossos a les Terres de l’Ebre: ubicacions, calendari i condicions
-
Societat
L’Ajuntament d’Amposta tanca cautelarment un local d’oci per incidències i molèsties veïnals
