Demà divendres es realitzarà a Flix un cribratge a una quarantena de treballadors d’una empresa flixanca arran d’un brot que afecta a nou persones que s’han contagiat en l’àmbit del domicili, l’empresa i el social en trobades en llocs públics. Dos d’aquestes persones treballarien en l’empresa flixanca.
A més Flix compta amb dos brots familiars més. Un que afecta a tres membres d’una família i un altre que afecta a cinc membres d’una altra família que varen tenir contacte amb positius del Camp de Tarragona.
Des de la Regió Sanitària Terres de l’Ebre es recorda que els contactes estrets de les persones positives han de realitzar l’aïllament pertinent, per tal de tallar la cadena de transmissió. Així mateix, es vol agrair la col·laboració tant de l’empresa com de l’Ajuntament de Flix i dels professionals de l’atenció primària de l’ICS Terres de l’Ebre que realitzaran aquest cribratge.
Igualment, un cop més, es recorda que s’han de seguir les mesures bàsiques per tal de protegir-nos com són l’ús de la mascareta, el distanciament i el rentat de mans.
Cribratge a una quarantena de treballadors d'una empresa de Flix arran d'un brot de COVID-19
La localitat té altres dos brots amb un total de 17 positius per COVID-19

ARA A PORTADA
-
Marxa enrere d’Educació: l’actual directora seguirà un any més a l’Institut Dertosa de Tortosa Sílvia Berbís Morelló
-
Què és una gigafàbrica d'intel·ligència artificial i per què podria instal·lar-se a la Ribera d'Ebre? Xavi Llambrich
-
Protecció Civil manté el pla Procicat en alerta per onada de calor intensa fins al 2 de juliol Redacció
-
-
Publicat el 28 d’agost de 2020 a les 00:12
Actualitzat el 28 d’agost de 2020 a les 08:16
Et pot interessar
-
Societat L’habitatge nou s’estanca a l’Ebre: la promoció cau un 15,7%
-
Societat Vinebre supera els 42 graus per segon dia consecutiu de calorada
-
Societat Els estudiants de segon de Batxillerat ja poden optar al Premi de Recerca Ciutat d'Amposta
-
Societat El Club Nàutic de les Cases nega haver abandonat el port per esperar que quedés desert el concurs
-
Societat L'Ajuntament d'Alcanar no haurà d'indemnitzar pels 24 apartaments il·legals de Turov
-
Societat La PDE es reactiva i exigeix cabals ecològics reals per a llacunes i badies del Delta