La velocitat de propagació del virus (Rt) creix sobtadament més de dues dècimes, fins a 1,63, a les Terres de l'Ebre. D'altra banda, baixa dos punts, fins a 82, el risc de rebrot, que en l'interval anterior era de 60. Per comarques, el Montsià (16,18) és l'única que té el risc baix, ja que la Ribera d'Ebre (149,42), la Terra Alta (125,85) i el Baix Ebre (105,36) el tenen alt.
Salut ha confirmat, este dilluns, nou casos positius més, pel qual la regió sanitària de les Terres de l'Ebre acumula, des de l'inici de la pandèmia, 10.780 casos confirmats per PCR o TA i 11.132 si es tenen en compte totes les proves. En esta regió han mort 180 persones des de l'inici de la pandèmia.
La taxa de confirmats per PCR o TA entre el 4 i el 10 de juny és de 28 per cada 100.000 habitants. La incidència a 14 dies és de 50. El 2,68% de les proves que es fan surten positives. Actualment hi ha nou pacients ingressats.
Creix la velocitat de propagació del virus a les Terres de l'Ebre
Totes les comarques menys el Montsià tenen el risc de rebrot alt

- El 2,68% de les proves que es fan surten positives. -
- HTVC
ARA A PORTADA
-
Universitats prem l'accelerador per impulsar els estudis de Medicina al campus ebrenc de la URV Redacció
-
El bosc d’oliveres mil·lenàries més antic d’Europa és a les Terres de l'Ebre i (quasi) ningú ho sap Xavi Llambrich
-
-
Tercer niu de tortuga careta al Delta de l’Ebre en una temporada rècord de nidificacions Xavi Llambrich
-
Publicat el 14 de juny de 2021 a les 11:10
Actualitzat el 14 de juny de 2021 a les 11:19
Et pot interessar
-
Societat Els professors de l'Institut Deltebre surten a defensar la candidata apartada de la direcció de l'Institut Dertosa
-
Societat Móra d'Ebre aplica mesures per reduir les col·lisions de vehicles dins del nucli urbà
-
Societat L'Ajuntament de Tortosa modifica el pressupost per pagar hores extra a la Policia Local i a la Brigada
-
Societat La flamenca Emma aproparà als turistes el projecte de recerca en càncer de mama
-
Societat Avís de tempestes i crescudes sobtades de lleres a l’interior de les Terres de l’Ebre
-
Societat La platja de l'Eucaliptus d'Amposta disposa de dos agents cívics que informen de la normativa per preservar l'espai