La Federació de Comerç d’Amposta, el departament d’Empresa i Ocupació i l’Ajuntament d’Amposta han subscrit avui un conveni de col·laboració que té com a objectiu promocionar i dinamitzar l’activitat comercial de la ciutat, per tal de reforçar la seua competitivitat. Així ho ha remarcat l’Ajuntament en una nota de premsa que apunta que entre les activitats que han de consolidar l’activitat comercial hi ha la campanya de rebaixes, les fires ‘Fora Estocs’, el concurs d’aparadors o les jornades destinades a la formació dels comerciants.
En la signatura del conveni hi han estat presents l’alcalde d’Amposta, Manel Ferré, la regidora de Comerç, Rosita Pertegaz, la presidenta de FECOAM, Helena Jiménez i el director general de comerç, Josep Maria Recasens.
ARA A PORTADA
-
Successos Detenen dues persones a Tortosa en una operació contra la venda de cocaïna i el blanqueig de capitals Joan Navarro
-
Política Tortosa posa dos solars municipals a disposició per construir 50 habitatges de lloguer assequible Joan Navarro
-
Societat Territori adjudica les obres de millora de la C-12 entre Amposta i Tortosa per 13,3 milions d'euros ACN
-
Cultura Lligallos reivindica al Poble Nou la petjada dels animals en la transformació del Delta Joan Navarro
-
Publicat el
21 de juliol de 2014 a
les 16:46
Et pot interessar
-
Societat
La delegada a Alcanar de la Lliga Contra el Càncer serà la pregonera de les Festes del Remei 2026
-
Societat
Mor un home apunyalat a la Ràpita
-
Societat
Correfocs, gegants i focs artificials: la ciència que s'amaga darrere de la Festa de la Cinta
-
Societat
Alcanar recupera l’entorn natural de la Torre del Moro després de restaurar l’antiga pedrera
-
Societat
L'eclipsi vora el mar: «Una experiència així s'ha de viure des d'un lloc espectacular»
-
Societat
«He sentit una sensació com que s’acabava el món»
