La regió sanitària de les Terres de l'Ebre registra, este divendres, 30 positius més que en el balanç anterior. Des de l'inici de la pandèmia, a les Terres de l'Ebre s'han registrat 10.297 casos confirmats per PCR o TA i 10.613 si es tenen en compte totes les proves. A més, en esta regió han mort 177 persones des de l'inici de la pandèmia, una més que les darreres 24 hores.
El risc de rebrot baixa 10 punts, fins a 178 (alt), mentre que en l'interval anterior era de 253. La taxa de confirmats per PCR o TA entre el 20 i el 26 d'abril és de 92 per cada 100.000 habitants. La incidència a 14 dies és de 196. El 4,58% de les proves que es fan surten positives.
L'Rt baixa sis centèsimes fins al 0,90, mentre que la setmana anterior era d'1,43. Actualment hi ha 28 pacients ingressats, quatre més que en el registre anterior.
Confirmen 30 casos positius i una nova mort per Covid-19 a les Terres de l'Ebre
Este divendres el risc de rebrot baixa 10 punts, fins a 178, mentre que en l'interval anterior era de 253

- Gairebé el 5% de les proves que es fan surten positives. -
- HTVC
Ara a portada
Publicat el 30 d’abril de 2021 a les 11:40
Actualitzat el 30 d’abril de 2021 a les 11:45
Et pot interessar
-
Societat La CUP aposta per recuperar la gestió pública de l’aigua a Tortosa
-
Societat Kronospan invertirà 30 milions d'euros per instal·lar el primer parc eòlic del polígon industrial Catalunya Sud
-
Societat Les reivindicacions de l'1 de maig a Tortosa: jornada de 37,5 hores i hospital universitari
-
Societat L'Agenda del cap de setmana a les Terres de l'Ebre: del 1 al 4 de maig