Amposta comença a projectar la nova zona d'aparcaments prop de l'Hospital Comarcal. Amb l'enderroc de l'illa de cases ubicada entre els carrers Escoles, Cervantes, Roda i Diana s'inicia el projecte amb el qual l'Ajuntament vol esponjar un espai amb gran concentració de serveis com l'Hospital, el Museu de les Terres de l'Ebre, Lo Pati o el Centre de Salut Pere Mata. L'acció va rebre una subvenció de 251.000 euros de la Diputació de Tarragona, amb la qual s'ha finançat un 95% del cost de l'adquisició dels immobles.
Tal com anunciaven la tardor passada, el consistori ampostí va comprar les finques al Sareb i a un propietari privat amb la voluntat d'habilitar, en un futur, un aparcament en alçada. Així i tot, en esta primera fase només s'enderrocaran les cases i s'habilitarà un aparcament en superfície amb una quarantena de places.
Els tràmits per convertir esta illa d'habitatges en una zona d'aparcament va començar fa tres anys, amb l'aprovació per part del ple d'una modificació puntual del Pla d'Ordenació Urbanística Municipal (POUM) per definir la destinació d'equipament comunitari a esta illa. El març del 2018 la Comissió d'Urbanisme de les Terres de l'Ebre (CUTE), va donar llum verda a la modificació. Des de llavors fins a l'octubre passat es va obrir un període de negociació amb el propietari privat i amb el Sareb fins a arribar a un acord per la compra de les finques. L'impuls de l'aparcament de l'Hospital Comarcal és la mesura número 16 del Pla d'Acció Municipal 2019-2023.
Comencen les obres per habilitar un pàrquing a la vora de l'Hospital Comarcal d'Amposta
El projecte compta amb una subvenció de 250.000 euros de la Diputació de Tarragona
- Les cases que el consistori està enderrocant per habilitar un pàrquing. -
- Cedida
ARA A PORTADA
-
Tortosa rep una subvenció d'1,5 milions d'euros per fer el Centre de Creació Artística als Josepets Redacció
-
Trens Dignes tallarà dissabte la rotonda d'accés a l'AP7 a l'Aldea per exigir millores a les Terres de l'Ebre Redacció
-
La nova temporada d'«El foraster» ja té itinerari: els pobles que visitarà Quim Masferrer el 2026 Redacció
-
-
El Govern assegura que la represa de les obres d'ampliació no alentirà la construcció del nou hospital a Tortosa Redacció
Publicat el 25 de juny de 2021 a les 13:25
Actualitzat el 25 de juny de 2021 a les 13:36
Et pot interessar
-
Societat
Tortosa destina més de 93.000 euros a l'adequació del pavelló firal de Remolins i el Parc de la Fira
-
Societat
La Ràpita renova el parc mòbil amb l'adquisició de set vehicles elèctrics
-
Societat
Amposta engega el Pla de Foment de la Lectura per impulsar l’hàbit lector
-
Societat
Roquetes tanca la Fira de Nadal amb una injecció econòmica al comerç local superior als 30.000 euros
-
Societat
Joan Roig: «El futur d'Alcanar estarà marcat pel canvi climàtic, viurem focalitzats en protegir-nos del que ens ha de venir, que és molt greu»
-
Societat
Interrompuda la circulació a l'R15 entre Faió-La Pobla de Massaluca i Casp i entre Pradell i Móra la Nova
