Comença el judici contra l'extresorer de la confraria de Sant Pere de la Ràpita acusat de malversació
L'expresident i l'administrativa de l'entitat reconeixen pagaments en negre a treballadors
ARA A PORTADA
Publicat el
18 d’octubre de 2022 a
les 16:04
Actualitzat el
18 d’octubre de 2022 a les
16:11
L'Audiència de Tarragona jutja des d'este dimarts l'extresorer de la confraria de pescadors de Sant Pere de la Ràpita, acusat d'un delicte de malversació de cabals públics per, presumptament, haver-se embutxacat 13.200 euros de l'entitat. La fiscalia li demana tres anys de presó, mentre que l'acusació particular que representa l'entitat en sol·licita quatre anys i tres mesos. La defensa en reclama l'absolució, ja que sosté que els diners que va treure del banc van ser per pagar material per la confraria i que ho feia seguint ordres de l'expresident. L'estratègia de la defensa passa per demostrar que l'ens tenia un descontrol econòmic. De fet, l'antic president i l'administrativa han reconegut pagaments en negre a treballadors.
Escull Aguaita com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Societat
Nova estació meteorològica a l'Aldea per disposar d’informació precisa en temps real
-
Societat Un 67% més d’incendis a les Terres de l’Ebre en els cinc primers mesos de l’any
-
Societat
L’Ametlla de Mar habilita el pàrquing de Pixavaques per reforçar l’aparcament este estiu
-
Societat
Deltebre desplega un centenar d’activitats per dinamitzar l’estiu amb #ViuDeltebre
-
Societat Empreses forestals retiren arbres cremats del foc de Paüls sense cost per als propietaris
-
Societat
Més de 120 persones s’han sumat als projectes d’aprenentatge de català a Amposta
