Fins a 12 individus membres de l'organització "Tabarnia Sur" estan citats a declarar demà, dimecres 3 d'abril, al Jutjat de Primera Instància i Instrucció núm. 5 de Tortosa per cremar una estelada a l'entrada de la capital del Baix Ebre.
Els fets van succeir fa poc més de dos mesos, quan un grup d'ultra dreta va ser identificat de matinada pels Mossos d'Esquadra mentre cremaven una estelada, propietat de l'ANC, que estava penjada en un pal d'un terreny privat. Els agents van identificar a 12 persones provinents de la zona de Tarragona com a responsables de "danys a la propietat privada" i, posteriorment, l'Assemblea va presentar una denúncia pels fets. Els individus citats a declarar també van ser sorpresos retirant llaços grocs de diversos punts de Tortosa.
Així, demà a les 12.15 hores, Joaquim Vallès, membre del secretariat nacional de l'ANC, i Pepita Boix, integrant de l'entitat, també acudiran a declarar en nom de l'Assemblea. Des de diversos col·lectius s'ha organitzat una concentració a les 11.30 del matí al carrer Nou de la Vall, davant del Jutjat de Tortosa.
Citats a declarar 12 membres de «Tabarnia Sur» per cremar una estelada a l’entrada de Tortosa
Els individus van ser identificats pels Mossos d'Esquadra mentre cremaven una bandera d'una propietat privada
ARA A PORTADA
-
-
La consellera Niubó visita les noves llars d'infants de Tortosa i les titlla «d'aposta històrica» Redacció
-
Tortosa: dos anys de govern d'esquerres amb la pressió de l'oposició al clatell Sílvia Berbís Morelló
-
Deltebre: consolidació d’un lideratge personalista en un consistori sense oposició real Xavi Llambrich
-
Publicat el 02 d’abril de 2019 a les 17:35
Actualitzat el 02 d’abril de 2019 a les 17:53
Et pot interessar
-
Societat Sant Joan: el teatre com a eina per ensenyar infants i joves a tirar petards de forma segura
-
Societat El sector pesquer de la Ràpita alerta que l'augment de la malla reduirà captures i ingressos
-
Societat Dos quilòmetres de pantalles acústiques per reduir el soroll al pas de l'AP-7 per l'Ametlla de Mar
-
Societat Festa del Renaixement de Tortosa 2025: gremis i defensa de la muralla, eix central
-
Societat Tortosa amplia les subvencions per rehabilitar habitatges i millorar locals
-
Societat Talls de trànsit al castell de Miravet per obres d’estiu