Segueixen baixant els índexs epidemiològics a l'Ebre. El risc de rebrot cau 5 punts este dilluns i se situa en 53, per sota del de l'interval anterior, quan era de 137, després que diumenge baixés este indicador 11 punts i dissabte 19. La incidència a 7 dies és de 30. El 2,76% de les proves que es fan surten positives. La velocitat de contagi (Rt) baixa fins a 0,58, per sota del registre de la setmana anterior, quan era d’1,28. Actualment hi ha 8 pacients ingressats, dos menys que divendres.
La Regió Sanitària de les Terres de l’Ebre ha comunicat este dilluns la detecció de 2 casos més de coronavirus, que se sumen als 9 notificats diumenge i als 13 de dissabte, de manera que des de divendres són 24 els casos de covid-19 detectats. El territori acumula, des de l'inici de la pandèmia, 14.223 casos confirmats per PCR o TA i 14.705 si es tenen en compte totes les proves. En aquesta regió han mort 189 persones des de l'inici de la pandèmia, cap més en les últimes hores.
Pel que respecta a la vacunació, un 72% dels ebrencs i ebrenques, unes 131.153 persones, ja tenen administrada la pauta completa de la vacuna contra la Covid-19, mentre que un 74% esperen encara la segona dosi i un 65,6% ja han acudit a la cita de vacunació dos cops.
Cau el risc de rebrot, la velocitat de contagi i el nombre d'ingressats este cap de setmana a l’Ebre
Salut confirma 24 positius més en tres dies

- -
- HTVC
ARA A PORTADA
-
-
Part del professorat de l’Institut Dertosa «planta» la directora accidental en un claustre extraordinari Sílvia Berbís Morelló
-
Veïns acusen la Diputació de Tarragona de bloquejar la millora de la Carretera de la Vergonya Xavi Llambrich
-
Investigada per maltractar un pitbull fins deixar-lo amb la pell i els ossos a l’Aldea Sílvia Berbís Morelló
-
Primavera rècord de nits tropicals a les Terres de l’Ebre, amb registres mai vistos a Amposta, l’Aldea i Ulldecona Xavi Llambrich
Publicat el 20 de setembre de 2021 a les 13:00
Et pot interessar
-
Societat Desmantellen un punt de venda de drogues a l’Aldea i detenen un home de 49 anys
-
Societat Revetlla de Sant Joan 2025 a les Terres de l'Ebre: fogueres i activitats
-
Societat Ascó II inicia el 30è cicle d’operació després d’una parada amb més de 13.500 ordres de treball
-
Societat El port esportiu de les Cases d’Alcanar queda buit i el Club Nàutic denuncia «engany i marginació»
-
Societat Investiguen per prevaricació Joan Alginet, expresident del Consorci d’Aigües de Tarragona
-
Societat Tortosa activa un procés participatiu per repensar la plaça Francesc Macià de Ferreries