L’alcalde de Flix, Francesc Barbero, i la regidora d’Entorn Urbà, Gemma Abelló, han visitat este dilluns les obres d’arranjament del carrer Ernst Scheef, costejades per l’empresa Ercros en compliment de l’acord d’adequació dels carrers de la Colònia Fàbrica abans que passen a ser públics. L’obra, amb una durada prevista de tres mesos, està sent executada per l’empresa Transcripi SL i té un cost de 444.394 euros.
Un cop acaba la Llei de Barris, l’Ajuntament de Flix va acordar amb Ercros, titular de part dels carrers i de totes les finques de la Colònia Fàbrica, continuar adequant els carrers del barri. L’empresa propietària es va comprometre en els propers anys acabar d’arranjar l’avinguda dels Xops i el carrer Ernst Scheef. L’Ajuntament de Flix, per la seua part, es va comprometre a fer-ho amb el carrer Francesc Ripoll i l’avinguda de Flix.
Barbero i Abelló han supervisat els treballs que s’hi estan duent a terme, ja que estes actuacions permetran segregar tots els serveis públics, com l’aigua, el clavegueram i l’electricitat que encara estan pendents de posar-se al dia. Es tracta d’unes actuacions costejades per Ercros que un cop finalitzades donaran lloc a uns carrers arranjats que passaran a ser públics en la línia de la resta carrers que l’Ajuntament ha anat assumint dins del projecte de Llei de Barris.
Avancen les obres d’arranjament de carrers de la Colònia Fàbrica de Flix
L’obra, amb una durada prevista de tres mesos, està sent executada per l’empresa Transcripi SL i té un cost de 444.394 euros
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de febrer de 2023 a les 17:35
Actualitzat el 20 de febrer de 2023 a les 17:39
Et pot interessar
-
Societat Piscines municipals del Montsià 2025: horaris, preus i ubicació
-
Societat Dispositiu especial a Tortosa per encetar la Festa del Renaixement
-
Societat Descobreixen a Tivenys una torre romana de vigilància de les guerres sertorianes
-
Societat Enguany crien 1.510 parelles de flamenc al delta de l’Ebre, però només sobreviuen 312 polls
-
Societat Comissen 1.600 plantes de marihuana en una nau que punxava la llum a la Sénia
-
Societat Xerta demana explicacions pel «descontrol» del foc la primera nit