La Flama del Canigó arriba com cada any a tots els racons dels Països Catalans, adaptada al context actual provocat per la pandèmia del coronavirus i garantint totes les mesures de seguretat. Amb el lema "Enguany encenc la flama per tu", esta tradició vinculada al solstici d'estiu esdevindrà un homenatge a tota la societat civil mobilitzada per superar la crisi global provocada per la Covid-19.
Enguany, la Flama també continuarà sent un record per als presos polítics i exiliats, per reivindicar la defensa dels drets fonamentals, i no quedarà al marge del moment d'emergència social que viu el país. A les 22 h, s'insta la ciutadania a encendre una espelma als balcons de totes les cases per retre homenatge a totes les víctimes i els afectats del coronavirus, als serveis essencials, així com als presos i exiliats, i a totes les persones que treballen per mantenir vives les tradicions -com la mateixa Flama-, fins i tot en els moments més difícils.
A les Terres de l'Ebre ha començat la distribució des de Tivenys a les 15.30 h i s'anirà propagant per 20 pobles d'arreu de les Terres de l'Ebre i el Sénia. Malgrat l'anul·lació de moltes revetlles, s'ha volgut seguir teixint la xarxa que unix tots els racons del nostre territori.
Arriba la Flama del Canigó a Tivenys per propagar-se per 20 pobles de les Terres de l'Ebre i el Sénia
Una vintena de municipis rebran la Flama del Canigó adaptant-se al nou context de celebració de la revetlla
Ara a portada
Publicat el 23 de juny de 2020 a les 16:32
Actualitzat el 23 de juny de 2020 a les 16:44
Et pot interessar
-
Societat La CUP aposta per recuperar la gestió pública de l’aigua a Tortosa
-
Societat Kronospan invertirà 30 milions d'euros per instal·lar el primer parc eòlic del polígon industrial Catalunya Sud
-
Societat Les reivindicacions de l'1 de maig a Tortosa: jornada de 37,5 hores i hospital universitari
-
Societat L'Agenda del cap de setmana a les Terres de l'Ebre: del 1 al 4 de maig