La Comissió d'Urbanisme de les Terres de l'Ebre ha aprovat definitivament el Pla especial del port fluvial de Deltebre. El document proposa una ampliació per donar cabuda a 358 embarcacions. La dàrsena esportiva, situada cap al nord-est, tindrà sis pantalans flotants i espai per a 321 embarcacions. Actualment, n'acull 146. El pla preveu una edificació per a vestidors i lavabos i pallols per als estris dels usuaris d'embarcacions esportives. A la dàrsena pesquera es permet l'ampliació de la flota reservant espais prioritaris a la dàrsena polivalent. Ara, la flota de Deltebre és de 24 embarcacions. L'àmbit del Pla especial del port de Deltebre comprèn una superfície de 69.963 metres quadrats, entre làmina d'aigua i superfície de terra.
Els espais a terra inclouen la dàrsena esportiva, pesquera i polivalent, una zona de servei a les embarcacions (amb varador i zona d'hivernada), una zona d'esports nàutics i lleure, una zona comercial amb un moll de vaixells turístics locals que naveguen pel riu Ebre, zones verdes interiors, aparcaments i vials de passeig per a vianants.
Aprovada l'ampliació del port fluvial de Deltebre que incrementa els amarratges per a embarcacions
El pla especial preveu la transformació d'una superfície de gairebé 70.000 metres quadrats
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de desembre de 2022 a les 11:53
Actualitzat el 15 de desembre de 2022 a les 12:02
Et pot interessar
-
Societat Alumnes de l’Institut Dertosa donen veu a les dones ebrenques silenciades per la Guerra Civil
-
Societat Mor Paco Faiges i Ribas, històric vicepresident de la Cambra de Comerç de Tortosa
-
Societat Territori millora el drenatge de la carretera dels Valentins, a Ulldecona, per evitar les inundacions
-
Societat Retards i autobusos alternatius a Rodalies afecten l’enllaç de les Terres de l’Ebre amb Barcelona
-
Societat Una trentena de plantadors s'enfanguen a la Festa de l'Arròs de Deltebre
-
Societat El cribratge del càncer de coll uterí s’estén a les Terres de l’Ebre amb una prova més precisa que la citologia