Reduir els actes incívics en l’ús dels contenidors. Este és l’objectiu principal de la nova campanya de conscienciació que l’Ajuntament d’Amposta i el Copate, ens responsable de la gestió de residus a la ciutat, han iniciat esta setmana i un cop ja ha finalitzat la renovació de totes les illes de contenidors. En concret, l’acció vol centrar-se a traslladar a la ciutadania com fer un ús correcte dels contenidors. Els missatges seran tres: no s’ha de dixar res fora dels contenidors, els cartrons s’han de plegar i dipositar dins dels contenidors i per als trastos vells o voluminosos s’ha d’utilitzar la deixalleria o el servei de recollida a domicili, tres dels fets incívics que més es repetixen. "Hem detectat que molts cops hi ha un ús incorrecte de les illes de contenidors per desconeixença d’allò que no es pot fer", explica la regidora de Polítiques Ambientals, Núria Marco.
Sota l’eslògan "Entre tots cuidem Amposta", la campanya s’articula amb diversos materials. Per una banda, la presència en xarxes socials, amb tres vídeos i un díptic divulgatius, amb què es traslladen els principals missatges i s’informa també a la ciutadania que dipositar les escombraries fora dels contenidors comporta una sanció de fins a 300 euros. Amb esta mateixa informació també s’emetran falques a Amposta Ràdio.
D’altra banda, també es farà una acció a peu d’illa, amb dos educadores ambientals, per repartir els díptics i informar sobre l’ús incorrecte de contenidors. "Hem fet una anàlisi de les illes més conflictives, en les quals farem més incidència amb la campanya", assenyala Marco.
Amposta engega una campanya per reduir l'incivisme en l'ús dels contenidors de la brossa
Sota l’eslògan "Entre tots cuidem Amposta", la campanya s’articula amb diversos materials

ARA A PORTADA
-
El bosc d’oliveres mil·lenàries més antic d’Europa és a les Terres de l'Ebre i (quasi) ningú ho sap Xavi Llambrich
-
-
-
El TSJC absol un condemnat per intent d'homicidi en haver calat foc al dormitori d'una dona a Santa Bàrbara Sílvia Berbís Morelló
-
Els professors de l'Institut Deltebre surten a defensar la candidata apartada de la direcció de l'Institut Dertosa Redacció
Publicat el 16 de juny de 2020 a les 15:43
Actualitzat el 16 de juny de 2020 a les 17:19
Et pot interessar
-
Societat Móra d'Ebre aplica mesures per reduir les col·lisions de vehicles dins del nucli urbà
-
Societat L'Ajuntament de Tortosa modifica el pressupost per pagar hores extra a la Policia Local i a la Brigada
-
Societat La flamenca Emma aproparà als turistes el projecte de recerca en càncer de mama
-
Societat Avís de tempestes i crescudes sobtades de lleres a l’interior de les Terres de l’Ebre
-
Societat La platja de l'Eucaliptus d'Amposta disposa de dos agents cívics que informen de la normativa per preservar l'espai
-
Societat L’atur continua baixant a l’Ebre i se situa en mínims des del 2008