Amb l’entrada amb la Fase 1 del Pla de Desescalada i davant la possibilitat de celebrar mercats ambulants a l’aire lliure amb un 25% de l’ocupació, l’Ajuntament d’Amposta ha decidit crear el MercaCovid, un mercat ambulant extraordinari, amb diferents parades de productes diversos, que es repartiran entre a la plaça del Mercat, a la plaça Constitució i a la plaça Cecília Carvalho per tal de garantir totes les mesures de seguretat i prevenció.
Entre la plaça Cecília Carvallho i els carrers paral·lels a la plaça Constitució i s’instal·len les parades de productes frescos, mentre que a la plaça del Mercat s’ubiquen les d’altres sectors com la roba o el parament de la llarg.
La regidora de Comerç i Mercat Municipal destaca que no es tracta del mercat dels dimarts, sinó que es tracta d’una "autorització extraordinària de venda ambulant". Esta dimarts 12 de maig és el primer dia en què s’ha instal·lat.
Amposta celebrarà els dimarts i els dissabtes un mercat ambulant extraordinari a la plaça del Mercat
Avui, 12 de maig, ha estat el primer dia que ha funcionat
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de maig de 2020 a les 13:00
Actualitzat el 12 de maig de 2020 a les 13:15
Et pot interessar
-
Societat La PDE encetarà el 20 de setembre els actes del seu 25è aniversari
-
Societat Amposta estrena una planta de biomassa i inverteix 90.000 euros més en la millora de les instal·lacions esportives
-
Societat La flota d'arrossegament de la Ràpita reprèn l’activitat amb captures superiors a l’any passat
-
Societat Els promotors del parc eòlic de les Colladetes busquen inversors entre els veïns del Perelló
-
Societat L'element únic de les festes de la Cinta de Tortosa: un circuit de penyes que mou un miler i mig de joves
-
Societat La traça dels portaveus parlamentaris de Junts ballant la jota a Ulldecona