Des d’esta setmana l’accés a les Cases només es pot realitzar mitjançant l’entrada principal de l'N-340 cap al carrer Trafalgar per a evitar el desplaçament a segones residències.
La resta d’accessos secundaris i camins estan tallats a la circulació de forma permanent. A més, amb motiu de l'aplicació de les mesures de restricció de circulació decretades per l'estat d'alarma i per evitar la propagació de la Covid-19, la Policia Local d'Alcanar fa controls als accessos de les diferents zones turístiques del municipi.
El govern municipal dona suport a este conjunt d'actuacions que està portant a terme la Policia Local d'Alcanar. En este sentit, el regidor de Governació, Jordi Bort, explica que la decisió "s’ha pres per a evitar l’arribada de turistes i persones que volen traslladar-se a la segona residència sobretot de cara a Setmana Santa i també per augmentar la seguretat de la ciutadania".
D'altra banda, Joan Roig, alcalde d'Alcanar demana "comprensió i cooperació de la ciutadania en estos moments tan difícils" i confia que "tot anirà bé perquè al nostre municipi tothom hi posa de la seua part per lluitar contra la Covid-19".
Alcanar tanca els accessos secundaris a les Cases per a evitar l'entrada de persones amb segona residència
Des d’esta setmana l’accés a les Cases només es pot realitzar mitjançant l’entrada principal de l'N-340 cap al carrer Trafalgar per a evitar el desplaçament a segones residències

ARA A PORTADA
Publicat el 31 de març de 2020 a les 19:36
Actualitzat el 01 d’abril de 2020 a les 18:16
Et pot interessar
-
Societat Un viatge a la moda d’ahir: el nou catàleg d’indumentària de la Festa del Mercat a la Plaça
-
Societat La Diada de l'Ostra de l'Ampolla encén la primavera gastronòmica a la costa ebrenca
-
Societat El FabLab Terres de l’Ebre millora l’autonomia d’una jove amb mobilitat reduïda amb impressió 3D
-
Societat L’Arrossera obre les portes com a nou espai de talent, creació i identitat a Deltebre
-
Societat José Luis Arín confia en un pontificat de Lleó XIV continuista però amb una empremta pròpia
-
Societat Romà Casanova: «L'Església és una de les institucions que més i millor ha gestionat la pederàstia»