Alcanar posa en marxa una web per fer consultes mediambientals i comunicar incidències

Publicat el 15 de juliol de 2014 a les 20:36


L'Ajuntament Alcanar posa en funcionament este mes de juliol el servei Línia Verda per tal que els ciutadans i les empreses del municipi puguen fer les seues consultes mediambientals al consistori i també puguen comunicar incidències que detecten en l’equipament urbà. També oferix informació sobre legislació mediambiental, sistemes de gestió, residus, reciclatge, contaminació acústica etc… i servix com a base de consulta sobre tràmits administratius, ajudes i subvencions. Per accedir al servei Línia Verda cal connectar-se a la web www.liniaverdaalcanar.com. També es pot descarregar gratuïtament l’aplicació en el dispositiu mòbil per fer ús d’este servei.

Per comunicar una incidència, n'hi ha prou amb seleccionar la categoria. L'aplicació s'encarrega de detectar de forma automàtica les coordenades exactes en les quals se situa la mateixa. Encara així, l'usuari també pot fer-ho manualment si decideix enviar l'avís en un altre moment des d'un altre lloc. Posteriorment, es pot adjuntar una foto de la incidència amb una breu descripció. Una vegada enviada, el responsable nomenat per l'Ajuntament rebrà notificació de la mateixa.

“A partir d'este moment, s'inicien els tràmits per donar solució a la incidència detectada. Una vegada resolta, el ciutadà rep una notificació en el seu mòbil”, segons assegura l’Ajuntament en una nota de premsa.

Amb la implantació d'este servei, l'Ajuntament d'Alcanar “pretén oferir als ciutadans i empreses un canal de comunicació directe per així aconseguir un municipi que complisca les normes bàsiques de benestar social!, afegix la nota.