Els Mossos d'Esquadra van detindre dissabte passat un conductor per saltar-se diversos controls policials en vies del Camp de Tarragona i de les Terres de l'Ebre i que va acabar ferint lleument dos agents del cos. Es tracta d'un home de 56 anys, de nacionalitat marroquina i sense domicili desconegut, que va donar positiu en les proves de consum de drogues, concretament cànnabis. Pels volts de les 12 van rebre l'avís que un vehicle d'alta cilindrada conduïa per l'A-7 en sentit sud a gran velocitat i fent avançaments temeraris. Moments abans, ja havia estat detectat a l'AP-7, a Torredembarra i tot seguit a l'N-340. Després de saltar-se diversos controls policials establerts en sentit sud al llarg de l’AP-7, A7 i N-340, el vehicle va ser vist per la Guàrdia Civil de Benicarló, esta vegada circulant en sentit nord. Finalment, els Mossos van establir un altre dispositiu i el van poder detindre a l'Ametlla de Mar.
El conductor, però, en veure el control policial situat en esta sortida va intentar tornar a fugir i va col·lidir contra un cotxe patrulla amb el resultat de dos agents ferits lleus. En este instant, va poder arrestat per un delicte de conducció temerària.
El detingut va passar a disposició del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Tortosa el passat dia 29 de juliol. El jutge va decretar el seu ingrés a presó.
A presó un conductor drogat que va fugir de diversos controls policials i va ferir dos agents dels Mossos
Els agents van muntar un dispositiu per aturar-lo a la sortida de l'AP-7 a l'Ametlla de Mar
ARA A PORTADA
Publicat el 01 d’agost de 2018 a les 12:24
Actualitzat el 01 d’agost de 2018 a les 12:32
Et pot interessar
-
Societat Els estudiants de segon de Batxillerat ja poden optar al Premi de Recerca Ciutat d'Amposta
-
Societat El Club Nàutic de les Cases nega haver abandonat el port per esperar que quedés desert el concurs
-
Societat La PDE es reactiva i exigeix cabals ecològics reals per a llacunes i badies del Delta
-
Societat El Govern creu que el Club Nàutic de les Cases es va «equivocar» no optant al concurs per gestionar el port esportiu
-
Societat Les Terres de l'Ebre s'integraran a l'ATM del Camp de Tarragona al gener
-
Societat L’Institut Dertosa es paralitza: «No podem tancar el curs ni preparar el vinent amb garanties»