La Plataforma Trens Dignes de les Terres de l’Ebre qualifica com a “lamentable” els retrets del delegat del Govern de les Terres de l’Ebre, Xavier Pallarès, que este matí ha rebutjat les crítiques de la plataforma cap a la Generalitat per haver accedit a incloure 8 minuts de retards en els nous horaris de la R-16.
“Utilizar els mitjans de comunicació per mirar de desprestigiar una associació sense ànim de lucre que defensa el territori és una trista manera d’exercir els càrrecs polítics i un insult a la lluita que estem portant a terme i a la intel·ligència dels nostres arguments”, ha etzibat la PTD en un contundent comunicat.
A més, asseguren que “reconèixer i valorar positivament” les millores assolides fins ara no trau que puguen “seguir criticant aquelles mancances encara existents”. “Hem valorat positivament la tasca del Govern sempre que ha calgut: rebaixa de tarifes, nova freqüència a última hora des de Tortosa, aturada de l’Euromed, etc. Només cal revisar els nostres comunicats i declaracions. Això, però, no ens ha de fer callar les veritats i la veritat és que incloure els retards als horaris és fer trampa”, insisteixen.
El comunicat de la PTD acaba dient al delegat del Govern que “s’han d’acceptar les crítiques quan són certes i caldria humilitat i menys partidisme”. “Reconèixer que el gruix de les incidències a les Terres de l’Ebre són culpa d’Adif i Renfe –com hem fet sempre- no ha de fer que la Generalitat oblide quina és la seua part de responsabilitat en l’assumpte. Ni més ni menys. A cadascú el que li pertoca i amb respecte per la tasca voluntària que desenvolupem els col·lectius socials”, conclou.
Trens Dignes lamenta que el govern utilitze els mitjans per desprestigiar-los
A més, asseguren que “reconèixer i valorar positivament” les millores assolides fins ara no trau que puguen “seguir criticant aquelles mancances encara existents”
ARA A PORTADA
-
-
Cirera i Tafalla, de concursants televisius a nous guardes del refugi de la UEC a Caro Sílvia Berbís
-
Ecologistes en Acció denuncia que la nuclear d'Ascó causa «contaminació tèrmica» al riu Ebre Redacció
-
La Mostra de Jazz de Tortosa convoca referents mundials per homenatjar l'artista Leonardo Escoda Redacció
-
Publicat el 28 de juliol de 2016 a les 16:31
Actualitzat el 02 d’agost de 2016 a les 08:52
Et pot interessar
-
Política Tortosa impulsa la regeneració de la ciutat històrica amb la participació ciutadana
-
Política El conseller d'Esports visita les instal·lacions esportives municipals de Tortosa
-
Política Illa afirma que el Govern està agilitzant el planejament del futur hospital
-
Política Acusen l’extrema dreta de judicialitzar la retirada del monument franquista de Tortosa
-
Política Salvadó revalida la presidència de la Federació d'Esquerra en imposar-se a la candidatura de Rué
-
Política El clavegueram del Poble Nou es modernitza per garantir un futur sostenible