[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=MJkn3BGcAO4[/youtube]
L'ANC organitzarà el pròxim 11 de Setembre la Via Lliure a la República Catalana. La nova demostració de força independentista consistirà a omplir la Meridiana de gom a gom, a partir de les 17.14 h, al llarg de 5,2 quilòmetres, des de la Ciutadella al carrer Rosselló-Pòrcel. La Via es dividirà en deu eixos (els mateixos de la campanya d'estiu), cada un dels quals tindrà diferents trams. Seran 135 trams, com els escons del Parlament que s'elegirà el 27-S.
L'ANC crida a omplir la Meridiana: «Benvinguts a la República independent de tots!»
La Via Lliure a la República Catalana, la nova demostració de força de l'Assemblea per a la Diada Nacional 2015

ARA A PORTADA
Publicat el 03 de juliol de 2015 a les 11:22
Actualitzat el 06 de juliol de 2015 a les 09:08
Et pot interessar
-
Política Tensió política a l’Ampolla per una denúncia arxivada
-
Política El republicà Joan Aubanell agafa el relleu de Lluís Agut a la presidència del consell comarcal de la Terra Alta
-
Política Junts per Tortosa exigeix els informes que descarten Ferreries per al nou hospital i denuncia un «retard electoralista»
-
Política El govern d’Alcanar aparta una regidora arran d’una investigació per fets «potencialment delictius»
-
Política Continuen les acusacions creuades entre Junts i Esquerra a l'Ampolla
-
Política ERC vol una consulta ciutadana sobre la venda de la residència d’avis de l’Ametlla de Mar