La tortosina Pilar Caballé (1966) serà la nova directora territorial del departament de Presidència a les Terres de l’Ebre, a proposta d’Esquerra Republicana. Caballé, regidora de l’Ajuntament de Tortosa des del 2019, és membre de l’executiva local d’ERC i actualment exercia el càrrec de coordinadora dels Serveis Educatius als serveis territorials d’Educació a les Terres de l’Ebre.
És professora d’Ensenyament Secundari de Matemàtiques, amb la formació de llicenciada en Ciències Matemàtiques per la Universidad Nacional de Educación a Distancia, diploma d’Estudis Avançats en Economia Aplicada per la Universitat Rovira i Virgili, màster universitari d’Educació i TIC per la Universitat Oberta de Catalunya. Del 2001 al 2009 va ser professora de la Facultat d’Economia i Empresa del Campus de les Terres de l’Ebre de la URV.
Segons ha pogut saber Aguaita.cat, este és un dels últims noms que mancava per conèixer del que serà el nou equip de Govern a l’Ebre. Un executiu territorial que estarà format, pel que fa als departaments que corresponen a ERC, per Adam Tomàs a la direcció territorial d’Empresa i Treball, Montse Perelló a Educació; Miguel Alonso a Interior; Jesús Gómez a Acció Climàtica, Alimentació i Ágenda Rural; Victòria Almuni a Cultura; i pel que fa als que corresponen a Junts, l’integren Felip Monclús estarà al capdavant de la direcció territorial de Drets Socials, Mercè Miralles a la d’Economia i Hisenda, Joan Juan a Justícia, Lídia Pino a Polítiques Digitals i Territori i Joan Nin Cervellera a Salut.
Per part d’Esquerra queda només per concretar el titular de la direcció territorial de Feminismes i Igualtat, i el representant de la direcció general d’Esports (que depèn de Presidència), mentre que pel que fa als departaments que depenen de Junts, la única incògnita que es conserva a hores d’ara és la del responsable dels Serveis de Joventut (que depenen de la conselleria de Drets Socials).
La tortosina Pilar Caballé serà la nova directora territorial de Presidència a l’Ebre
Es va completant l'equip que conforma el nou Govern territorial de la Generalitat a l'Ebre
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de juliol de 2021 a
les 18:10
Et pot interessar
-
Política
Alcanar aprova el pressupost més alt de la seua història, amb 19 milions d'euros
-
Política
Llum verda als estudis previs per a la remodelació integral de l’edifici històric de l’Escola Carles III de la Ràpita
-
Política
La consolidació del Poble Vell de Corbera d’Ebre continua encallada per manca de finançament
-
Política
«A les pròximes eleccions encapçalaré la candidatura, esperant que la gent m’hagi entès»
-
Política
L'Ajuntament d'Amposta reformula els contractes de neteja i jardineria després d’anys de queixes veïnals
-
Política
El ple de Tortosa denuncia la manca de seguretat, fiabilitat i qualitat del servei de Rodalies
