La campanya Ara és l’hora ha impulsat la consulta sobre la independència de Catalunya des de moltes vessants. Des d’accions simbòliques, com pintar de groc Poblenou o col·locar elements d’este color a tots els municipis, fins altres més de fons com la Gigaenquesta. Només nou dies abans del que finalment està cridat a ser un procés de participació ciutadana, l’Assemblea Nacional Catalana i Òmnium Cultural han presentat el que serà l’acte central de campanya a les Terres de l’Ebre, que tindrà lloc este dissabte 1 de novembre al teatre auditori Felip Pedrell, a partir de les 19.30 hores.
L’acció convida diversos representants polítics i també membres d’entitats ciutadanes a posar a debat alguns temes vinculats a les Terres de l’Ebre, sota el títol L’Ebre d’un nou país. Així, en una de les taules intervindran Meritxell Roigé (CDC), Lluís Salvadó (ERC), Carme Abril (CUP), Antoni Obalat (UDC) i Jordi Jordan (ICV). A l’altra, hi haurà Manolo Tomàs (PDE), Joan Manel Tresserras (Consell Assessor per la Transició Nacional), i participaran com a cloenda la presidenta d’Òmnium Cultural, Muriel Casals, i Jaume Marfany per part de l’Assemblea Nacional Catalana.
“Demanem la màxima participació a l’acte per tal de donar la imatge que l’Ebre també vol votar i que estem mobilitzats pel procés”, ha comentat l’organització, que demanarà el vot afirmatiu a les dos preguntes d’un procés participatiu que no preveuen que es puga arribar a suspendre també si el govern estatal culmina també la impugnació.
La campanya 'Ara és l'hora' convoca els ebrencs a Tortosa en l’acte central pel 9-N
Serà l'1 de novembre a l'auditori Felip Pedrell i comptarà amb la participació de representants polítics i d'entitats ciutadanes | Jaume Marfany i Muriel Casals en faran la cloenda

ARA A PORTADA
-
Alcanar encarrega una auditoria externa per reforçar la transparència i el consens polític Xavi Llambrich
-
«La Memòria de les papallones» s’estrenarà a Xipre després de ser guardonada al Cerdanya Film Festival Sílvia Berbís Morelló
-
-
Amposta encetarà el curs escolar amb una conferència de David Bueno sobre el cervell dels adolescents Redacció
-
Publicat el 28 d’octubre de 2014 a les 18:35
Actualitzat el 29 d’octubre de 2014 a les 08:58
Et pot interessar
-
Política Tortosa destinarà 709.000 euros a comprar els terrenys on construir el nou hospital de les Terres de l'Ebre
-
Política La CUP d'Alcanar denuncia que l'Ajuntament promoga els bous entre els infants
-
Política Convivències del Govern a les Terres de l'Ebre per començar el nou curs polític
-
Política Tensió política a l’Ampolla per una denúncia arxivada
-
Política El republicà Joan Aubanell agafa el relleu de Lluís Agut a la presidència del consell comarcal de la Terra Alta
-
Política Junts per Tortosa exigeix els informes que descarten Ferreries per al nou hospital i denuncia un «retard electoralista»