Els alcaldes de l'Aldea, Dani Andreu, el del Perelló, Ferran Cid, i el de Camarles, Joan Curto, i els tinents d'alcalde de l'Ametlla de Mar, Antoni Montagut, i de l'Ampolla, Rafael Tomàs, van arrencar també l'anunci que abans de l'estiu, o siga de forma immediata, Foment publicarà la diagnosi d'impacte ambiental del tram d'autovia A-7 entre el Perelló i l'Hospitalet de l'Infant.
D'altra banda, han fet arribar al director la necessitat que el projecte es licite al 2014 per a la qual cosa caldrà consignació pressupostària. Els assistents a la reunió confien que el ministeri ho inclogui i en cas que no siga així impulsaran les esmenes necessàries en la tramitació dels pressupostos de l'any vinent.
Finalment, han manifestat de nou la necessitat que mentre no es construisca el tram de l'A-7 entre la Jana i el Perelló s'alliberen peatges de l'AP7 en aquests trams per evitar el greuge comparatiu de l'Ebre que només tenen una via de peatge com a comunicació ràpida amb Barcelona i València. Una petició que porten anys plantejant i sense que haja estat atesa.
Foment es compromet a publicar enguany lestudi informatiu del traçat definitiu de lA-7 entre la Jana i lHospitalet

ARA A PORTADA
Publicat el 07 de juny de 2013 a les 06:41
Et pot interessar
-
Política El conseller d'Esports visita les instal·lacions esportives municipals de Tortosa
-
Política Illa afirma que el Govern està agilitzant el planejament del futur hospital
-
Política Acusen l’extrema dreta de judicialitzar la retirada del monument franquista de Tortosa
-
Política Salvadó revalida la presidència de la Federació d'Esquerra en imposar-se a la candidatura de Rué
-
Política El clavegueram del Poble Nou es modernitza per garantir un futur sostenible
-
Política Anul·lada la tercera condemna a un home empresonat per violacions del 1991