El Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana (Mitma) invertirà 8,78 milions d'euros en diverses actuacions de conservació i explotació al tram català de l'AP-7 alliberat l'1 de gener. En concret, els treballs es faran en 88 quilòmetres d'autopista a les Terres de l'Ebre i el Camp de Tarragona.
Els contractes inclouen treballs de serveis de comunicacions, vigilància, atenció a accidents, manteniment, enllumenat, senyalització variable i semàfors. També es faran tasques de desbrossament, fressat i reposició del ferm, neteja de vorals i, en general, totes les feines de conservació ordinària de les vies a càrrec del ministeri, segons informa l'ens en un comunicat.
El govern espanyol invertirà 8,78 milions d'euros per a mantenir el tram català de l'AP-7 alliberat l'1 de gener
Els contractes de conservació i explotació inclouen 88 quilòmetres d'autopista a l'Ebre i el Camp de Tarragona
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de novembre de 2020 a
les 09:18
Et pot interessar
-
Política
Junts i el PSC aposten per la continuïtat institucional a l'Ampolla mentre continua la investigació a l'alcalde
-
Política
L'Ajuntament de Tortosa designa el periodista Josep Bayerri Raga nou cronista oficial de la ciutat
-
Política
El Consell Comarcal del Baix Ebre suma 419.000 euros als serveis socials i alleugereix els ajuntaments
-
Política
L’oposició de l’Ampolla exigeix explicacions immediates davant la investigació judicial de l’alcalde
-
Política
ERC Ebre oposarà resistència al populisme amb la mirada posada en les municipals
-
Política
Aagesen es compromet a portar els fons europeus de resiliència hídrica al delta de l’Ebre
