El Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana (Mitma) invertirà 8,78 milions d'euros en diverses actuacions de conservació i explotació al tram català de l'AP-7 alliberat l'1 de gener. En concret, els treballs es faran en 88 quilòmetres d'autopista a les Terres de l'Ebre i el Camp de Tarragona.
Els contractes inclouen treballs de serveis de comunicacions, vigilància, atenció a accidents, manteniment, enllumenat, senyalització variable i semàfors. També es faran tasques de desbrossament, fressat i reposició del ferm, neteja de vorals i, en general, totes les feines de conservació ordinària de les vies a càrrec del ministeri, segons informa l'ens en un comunicat.
El govern espanyol invertirà 8,78 milions d'euros per a mantenir el tram català de l'AP-7 alliberat l'1 de gener
Els contractes de conservació i explotació inclouen 88 quilòmetres d'autopista a l'Ebre i el Camp de Tarragona
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de novembre de 2020 a
les 09:18
Et pot interessar
-
Política
Roquetes posa al dia quatre camins municipals amb obres de reparació
-
Política
Mar Lleixà exposa a la ciutadania uns pressupostos «històrics» que defineixen el full de ruta de Tortosa
-
Política
Amposta destinarà 258.000 euros a millorar el camí Carrer Major
-
Política
Junts registra 63 esmenes als pressupostos per reclamar més inversions a les Terres de l’Ebre
-
Política
Amposta invertirà 1,7 milions en millorar l’eficiència energètica de les instal·lacions esportives
-
Política
Deltebre municipalitzarà cinc xarxes privades d’aigua per reduir les avaries i les fuites
