La Junta Electoral de Zona de Tortosa ha emès tres resolucions amb les quals dona 48 hores a Sant Jaume d'Enveja, Deltebre i el Pinell de Brai per retirar estelades, pancartes i altres símbols ideològics dels edificis i espais públics. En els tres casos es demana la retirada de les pancartes en favor dels presos polítics de les façanes dels edificis consistorials.
La junta insistix que els "poder públics estan obligats a mantenir estrictament la neutralitat política". Els Ajuntaments tenen 24 hores per presentar un recurs. En els tres casos ha estat el Partit Popular qui ha presentat la denúncia.
Deltebre, Sant Jaume d'Enveja i el Pinell de Brai tenen 48 hores per retirar estelades i pancartes
Política
Les resolucions són de la Junta Electoral de Tortosa davant diverses denúncies del PP
ARA A PORTADA
-
Política Móra d’Ebre avança en la construcció de fins a 16 habitatges de protecció oficial Joan Navarro
-
Política Mar Lleixà encapçalarà la candidatura d’ERC a Tortosa en les eleccions del 2027 Joan Navarro
-
Successos Roben 270 metres lineals de cablejat de l’enllumenat públic al nucli antic de Tortosa Joan Navarro
-
Política Deltebre adverteix que la reforma del Reglament de Costes podria afectar fins al 65% del Delta Joan Navarro
-
Societat La III Jornada Antiracista de Tortosa reivindica el llegat d’Abu-Bakr en el 900è aniversari del seu naixement ACN
Publicat el
05 d’abril de 2019 a
les 19:32
Actualitzat el
05 d’abril de 2019 a les
20:17
Et pot interessar
-
Política
Móra d’Ebre resol el 90% de les incidències comunicades pels veïns a través d’eAgora
-
Política
La Ràpita destina 1,3 milions d’euros a asfaltar una dotzena de carrers
-
Política
Francesc Arasa renuncia a l’alcaldia de l’Ampolla després de gairebé setze anys
-
Política
Gaseni reclama al Govern espanyol que concreti els fons europeus per protegir el Delta
-
Política
Amposta mobilitza 3,5 milions per posar al dia carrers i camins municipals
-
Política
Batiste Forcadell encapçalarà la llista de Junts a la Ràpita el 2027
