Ciutadans (Cs) denunciarà a les juntes electorals de la demarcació fins a 8 ajuntaments que mantenen penjades pancartes pels presos polítics i "simbologia partidista". En el cas de Tarragona, Reus, Valls i la Selva del Camp les denúncies ja s'han interposat. Pel que fa a Torredembarra, Tortosa, l'Ampolla i l'Ametlla de Mar es farà en els pròxims dies.
El text presentat assenyala "l'incompliment de la resolució que obliga el Govern i els Ajuntaments a garantir la neutralitat de tots els espais públics, especialment en període electoral". Des de la forma taronja denuncien que encara hi ha pancartes penjades i per això demanen a les juntes electorals de zona de Tarragona, Reus, Valls, Tortosa i el Vendrell que "obliguin els ajuntaments a retirar la pancarta i qualsevol altre símbol partidista de les façanes d'edificis municipals".
Cs denuncia davant la Junta Electoral ajuntaments ebrencs per tenir penjades pancartes pels presos polítics
El text que presenta la formació taronja reclama que “es garanteixi la neutralitat dels edificis públics, especialment en període electoral”
ARA A PORTADA
-
-
Part del professorat de l’Institut Dertosa «planta» la directora accidental en un claustre extraordinari Sílvia Berbís Morelló
-
Veïns acusen la Diputació de Tarragona de bloquejar la millora de la Carretera de la Vergonya Xavi Llambrich
-
Investigada per maltractar un pitbull fins deixar-lo amb la pell i els ossos a l’Aldea Sílvia Berbís Morelló
-
Primavera rècord de nits tropicals a les Terres de l’Ebre, amb registres mai vistos a Amposta, l’Aldea i Ulldecona Xavi Llambrich
Publicat el 02 d’octubre de 2019 a les 16:01
Actualitzat el 02 d’octubre de 2019 a les 16:05
Et pot interessar
-
Política La CUP vota en contra dels comptes d’Aigües de Tortosa i denuncia el desequilibri estructural del model mixt
-
Política Santa Bàrbara formalitza el relleu a l’alcaldia: Josep Lluís Gimeno d'ERC pren el testimoni d’Antoni Ollés de Junts
-
Política L'alcalde d'Amposta passa balanç al 45% de les accions del PAM assolides a mig mandat
-
Política Gandesa, el quart mandat de Luz i l'únic pacte ebrenc amb el PP
-
Política Móra d’Ebre a mig mandat: promeses, projectes a mitges i un deute que no afluixa
-
Política Amposta, la ciutat de les majories absolutes