L’equip de govern d’Ascó ha obert un procés participatiu per conèixer l’opinió dels ciutadans pel que fa al Complex Ascó, el nou equipament lúdic i esportiu que s’ha de construir al municipi i que ha de posar en valor tot el potencial del poble i de la resta d’equipaments. La primera sessió del procés participatiu es va dur a terme ahir al vespre a la sala d’actes de l’Ajuntament amb la presentació d’un estudi de l’equipament fet a partir d’una previsió de les mancances que té Ascó en este aspecte.
A l’acte hi van assistir prop d’un centenar de persones, la majoria representants de les entitats, a les quals se’ls va explicar amb quina idea s’ha treballat fins ara. Així, este estudi-avantprojecte contempla un aparcament per a una setantena de vehicles, un hotel amb 30 habitacions, un auditori amb un aforament amb unes 160 localitats, un restaurant amb una cabuda de 200 persones, dues pistes de pàdel, un gimnàs, una sala multiusos i un spa.
La presentació de l’avantprojecte ha estat la primera presa de contacte amb les entitats i ciutadania en general i és la que ha de donar el punt de partida al procés participatiu. En la mateixa reunió, els assistents ja van poder anotar en uns papers que se’ls va facilitar els pros i contres que van veure durant la presentació pública.
D’aquí unes setmanes es duran a terme dues sessions més de debat, una amb les entitats i una altra amb el sector econòmic del poble. Amb totes les opinions que es reben es faran els retocs que es consideren viables per al futur Complex Ascó.
El procés participatiu també ha previst altres canals a través del web municipal on es penjarà un formulari sobre els pros i contres de la proposta inicial. Este formulari es podrà contestar fins l’11 de novembre.
Durant la presentació del procés participatiu l’alcalde d’Ascó, Josep Maria Buixeda, va ressaltar que el Complex Ascó haurà de ser sostenible i autosuficient. L’Alcalde ambé va assegurar que s’ha pensat en un equipament que done més qualitat de vida als ciutadans i que ajude a la dinamització econòmica d’Ascó.
Per la seua banda, el regidor d’Urbanisme, Salvador Florido, va posar èmfasi en què el nou complex lúdic i esportiu ha de posar en valor tots els equipaments que ja té Ascó.
obre l’hotel, Florido va justificar la necessitat de tenir un hotal, donat que al municipi no hi ha cap plaça hotelera i quan es fa algun esdeveniment que porta visitants de fora han d’anar a altres llocs de la zona a pernoctar.
Ascó vol crear un complex amb hotel, restaurant, auditori i un aparcament
L'Ajuntament obre un procés participatiu per conèixer l'opinió del poble
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de novembre de 2016 a les 13:41
Actualitzat el 03 de novembre de 2016 a les 13:56
Et pot interessar
-
Política ERC vol una consulta ciutadana sobre la venda de la residència d’avis de l’Ametlla de Mar
-
Política Aprovat un manifest a favor de la gigafactoria d'IA a Móra la Nova
-
Política Amposta destinarà 850.000 euros a un Centre d'Interpretació de la Festa i la Cultura dels Bous
-
Política El republicà Enric Adell és el nou president del Patronat de Turisme de la Diputació
-
Política La CUP vota en contra dels comptes d’Aigües de Tortosa i denuncia el desequilibri estructural del model mixt
-
Política Santa Bàrbara formalitza el relleu a l’alcaldia: Josep Lluís Gimeno d'ERC pren el testimoni d’Antoni Ollés de Junts