L’Ajuntament d’Amposta invertirà 245.609 euros en la reurbanització del passeig del Canal, des del carrer Mestre Sunyer fins a l’inici del passeig del Canal Marítim. L’execució d'esta obra s'ha aprovat a la Junta de Govern Local del 18 de juliol a favor de l’empresa Servidel i està previst que es realitze en un termini de quatre mesos. Una actuació que està finançada amb 139.929 euros dels Fons Next Generation.
"A més de la millora del ferm, la construcció de voreres i la millora de l’accessibilitat al Pont de Pedra, unes accions molt reclamades per la ciutadania, l’obra també inclou la creació d’un carril bici que donarà seguida al que ja hi ha al passeig del Canal Marítim", ha explicat l’alcalde, Adam Tomàs, qui afegia que "mitjançant este nou tram de carril bici continuem connectant els principals punts de la ciutat".
Al febrer d'este 2022 ja es va aprovar per Junta de Govern el projecte d’execució d'esta obra, que preveia una inversió que finalment s’ha reduït en 34.391 euros. En esta línia, l’alcalde ha afirmat també que "la globalitat del projecte està aprovat des del 2010 i ara es fa més necessari que mai acabar completament esta urbanització".
L’obra preveu la millora dels paviments, el mobiliari i jardineria i les senyalitzacions del passeig del Canal. A més de la construcció de la vorera, ara inexistent al cantó del Canal, així com l’habilitació de la infraestructura ciclista per tot el tram, la qual cosa permetrà connectar este tram amb el carril bici ja existent al passeig del Canal Marítim.
Adjudicada l’obra de reurbanització del passeig del Canal d'Amposta per 246.000 euros
La Junta de Govern Local del 18 juliol va adjudicar l’execució de l’obra, que enllaçarà aquesta zona amb la del Canal Marítim, a l’empresa Servidel
ARA A PORTADA
Publicat el
18 de juliol de 2022 a
les 17:00
Et pot interessar
-
Política
Jaume Sabaté pren el relleu a l’alcaldia de Bot en compliment del pacte de govern
-
Política
Mar Lleixà atribueix el bloqueig del gerent de Gesat a una interpretació dels estatuts
-
Política
El consell de Gesat Tortosa tomba el nomenament d’Òscar Subirats com a gerent
-
Política
Junts i el PSC aposten per la continuïtat institucional a l'Ampolla mentre continua la investigació a l'alcalde
-
Política
L'Ajuntament de Tortosa designa el periodista Josep Bayerri Raga nou cronista oficial de la ciutat
-
Política
El Consell Comarcal del Baix Ebre suma 419.000 euros als serveis socials i alleugereix els ajuntaments
