Quatre detinguts i un ferit després d’expulsar per la força tres persones d’un pis a la Ràpita

Successos

Tres dels arrestats estan acusats de violació de domicili amb violència i un quart, d’amenaces i lesions

Publicat el 14 de setembre de 2026 a les 17:14
Actualitzat el 14 de setembre de 2026 a les 17:17

Una ''baralla'' entre diverses persones a l’escala d’un edifici de la Ràpita deixa un ferit i quatre detinguts. Els fets van tenir lloc la nit del 12 de setembre cap a les onze de la nit i, fins lloc de l'incident, es van desplaçar dotacions de la policia local i dels Mossos d'Esquadra.

Segons han confirmat els Mossos a l'Aguaita, quan els agents van arribar al lloc, van localitzar diverses persones a l’exterior de l’habitatge i un home que presentava una ferida a la cara, motiu pel qual va ser traslladat a l’Hospital Comarcal d’Amposta per rebre assistència mèdica.

Les fonts policials han exposat que el conflicte estaria relacionat amb l’ús i la possessió de l’habitatge. L'home que vivia inicialment al pis havia llogat diverses habitacions a tres persones i ara volia que estes marxessin. Per aconseguir-ho, va anar fins al pis juntament amb sis persones, que els van expulsar a la força del domicili i van llençar les seues pertinences a l'escala comunitària.

Arran de les manifestacions recollides i de les gestions policials, els agents van detenir, cap a dos quarts d'una de la matinada del 13 de setembre, tres homes de 46, 51 i 42 anys com a presumptes autors d’un delicte de violació de domicili amb violència. També, van arrestar un home de 28 anys com a presumpte autor dels delictes d’amenaces i lesions, en relació amb l’agressió que hauria patit un dels implicats durant el conflicte.

Paral·lelament, quatre persones van quedar investigades no detingudes per la seua presumpta participació en un delicte de violació de domicili amb violència. Durant l’actuació policial també es va localitzar l'arma blanca que presumptament hauria estat utilitzada en l’agressió. Els quatre detinguts han passat a disposició judicial este dilluns.

Escull Aguaita com la teva font preferida de Google