L'apagada elèctrica generalitzada ha causat estralls al servei ferroviari a l'Aldea, deixant centenars de passatgers atrapats en dos trens de Renfe. L'incident, que va tenir lloc dilluns al migdia, va obligar molts viatgers a buscar alternatives pel seu compte, mentre que prop de 40 persones van passar la nit al pavelló municipal de l'Aldea i 30 més a l'Ampolla.
Este matí, la imatge dels trens encara aturats sobre les vies ha il·lustrat les conseqüències d'esta apagada. Els passatgers afectats van rebre aigua i menjar, però la manca d'informació clara per part de Renfe ha generat frustració. Alguns viatgers van optar per buscar transport alternatiu o demanar ajuda a familiars.
A l'estació de l'Aldea, alguns passatgers van optar per quedar-se a prop de les instal·lacions ferroviàries a dormir, mentre que altres van ser traslladats a pavellons municipals habilitats per les autoritats locals.