Veïns informen a NacióDigital que la detonació s'ha notat a tota la ciutat i altres mitjans apunten que també s'ha pogut sentir a diversos municipis del voltant, fins a deu quilòmetres de distància. Altres veïns han pogut confirmar que s'ha notat des del Baix Camp fins al Baix Penedès. Tarragona Radio ha pogut realitzar un vídeo de la columna de fum que s'ha elevat al cel de la ciutat.Explosió a la planta de la petroquímica de la Canonja. De moment no es sap quin ha estat el causant de l'explosió. S'ha escoltat i s'ha notat des de diversos punts de la demarcació (Tarragona i Vila-seca).
— Joan Mercadé (@JoanMerka97) January 14, 2020
Vídeo vía @tarragonaradio pic.twitter.com/2OcOYK5qF2
VÍDEO Una explosió sacseja la planta petroquímica de Tarragona
Societat
La detonació s'ha notat a la mateixa capital tarragonina i al municipi de Vila-Seca
ARA A PORTADA
-
Successos El camioner que ha bolcat a l’AP-7 a Ulldecona multiplicava per set la taxa d’alcohol permesa Joan Navarro / Agències
-
Successos Bolca un camió a l’AP-7 a Ulldecona i obliga a tallar un carril en sentit nord Joan Navarro
-
Política L’exalcalde de l’Ametlla de Mar evita parlar dels diners a Andorra i demana l’absolució pel cas Efial ACN
-
-
Societat Trens Dignes denuncia que alguns busos de l’Ebre circulen amb passatgers drets i sense subjeccions ACN
Publicat el
14 de gener de 2020 a
les 19:15
Actualitzat el
14 de gener de 2020 a les
19:43
Una explosió ha sacsejat Tarragona este dimarts a la tarda. Segons apunten les primeres informacions, la deflagració s'ha produït a la planta petroquímica de la Canonja, que delimita amb Vila-Seca, concretament al polígon sud. Protecció Civil recomana a la ciutadania que visqui prop de la zona de l'explosió que es confini preventivament fins a saber l'abast de l'accident químic.
Escull Aguaita com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Societat
Quin recorregut fan les tonyines roges? L’Ametlla de Mar reprèn el marcatge científic
-
Societat
Vilalba dels Arcs digitalitza tots els comptadors d’aigua amb una inversió de 100.000 euros
-
Societat
L’Aldea reforça els passos dels barrancs dels Pixadors i Mas Roig després dels aiguats de 2025
-
Societat
El CAT inverteix 1,5 milions d’euros en una nova galeria soterrada a l’Ametlla de Mar
-
Societat
La Clínica Terres de l’Ebre supera la mitjana catalana en set indicadors de satisfacció
-
Societat
Feina, habitatge i transport, els principals obstacles per arrelar-se a l’Ebre
