Els treballadors dels vivers de moixarres de l'Ametlla de Mar es van trobar amb un visitant força sorprenent el passat 18 de maig. Es tracta, ni més ni menys, d'una orca, que va passar nadant molt prop de les gàbies.
Avui l'empresa de serveis marins Plàncton, ha penjat este vídeo a través de les seues xarxes socials. Si us fixeu, a partir del segon 15'', al costat dret d'una de les peixeres, s'observa este gran cetaci.
Es tracta d'un albirament poc habitual en esta zona "però no impossible", segons Plàncton. De fet, enguany, ja hi va haver un altre possible albirament d'orca.
VÍDEO | Albiren una orca entre els vivers de moixarres a l'Ametlla de Mar
Es tracta d'una troballa força inusual

Ara a portada
-
-
-
Societat El Teatre Auditori Felip Pedrell de Tortosa tindrà millor visibilitat amb la reforma de la sala
-
Societat L’atenció en salut mental a infants i joves es dispara a l’Ebre gràcies als nous serveis a domicili Redacció
-
Cultura La pel·lícula Sirat, amb la canareva Andrea Queralt a la producció, opta a la Palma d’Or Sílvia Berbís
Publicat el 03 de juny de 2016 a les 14:22
Actualitzat el 03 de juny de 2016 a les 15:03
Et pot interessar
-
Societat HIFE celebra 110 anys amb el premi al millor estand d’Expoebre 2025
-
Societat Un miler de treballadors addicionals per emprendre la recàrrega de la nuclear d'Ascó II
-
Societat Un xàfec descarrega pedra grossa en punts de la Terra Alta
-
Societat La CUP aposta per recuperar la gestió pública de l’aigua a Tortosa