Una trentena de persones han participat en el primer tall diari del moviment veïnal per una AP-7 gratuïta que han començat este dilluns a les 19.00 hores. Durant 25 minuts, l'N-340 s'ha tallat al quilòmetre 1.079. Es complixen, amb este, 48 talls de la carretera i més de 6.000 minuts de mobilitzacions que el moviment considera un bon aval per donar este cop d'efecte durant l'estiu que ha d'ajudar a difondre la reivindicació també entre aquells que només passen per esta infraestructura algun cop a l'any, per les vacances. "Ens han condicionat l'horari. Sembla que l'important és que la gent no conega les mancances del territori i qui ve de vacances aquí no conega la realitat que hi ha, i la realitat és que tenim una merda d'infraestructures. Que se senten orgullosos qui ens representa que aquí estem dixats", ha denunciat el portaveu, Llorenç Navarro.
"Que ens hagen reduït 25 minuts els talls ha fet que en féssem 25 més cada dia", ha avisat el portaveu Llorenç Navarro. El moviment veïnal per una AP-7 gratuïta ja està organitzant manifestacions amb bicicletes o motos i fins i tot es plateja fer una "romeria" per complementar les talls diaris a Amposta i el triple tall que se seguirà fent cada setmana els dijous a l'Ametlla de Mar, les Cases d'Alcanar i Vinaròs. "Farem el que face falta fins que als polítics els caiga la cara de vergonya. No es pot utilitzar només esta qüestió en campanya electoral", ha afegit.
Navarro ha insistit que fer estos talls són la mostra del "fracàs polític" per solucionar els problemes de l'N-340 i ha considerat "ridícul" que els representants municipals es lamenten en mobilitzacions quan haurien de solucionar-ho a les administracions pertinents. El moviment veïnal reclama paciència als veïns afectats pels talls però s'ha recordat que "és bo" que també coneguen la reivindicació "aquells que hi passen una vegada a l'any". "També es bo que ho vegen a l'estiu perquè això, aquí, és tots els dies i les cues també es formen quan hi ha accidents", ha dit Navarro.
Una trentena de persones tallen l'N-340 a Amposta i ho repetiran cada dia
Es complixen, amb este, 48 talls de la carretera i més de 6.000 minuts de mobilitzacions que el moviment considera un bon aval per donar este cop d'efecte durant l'estiu
ARA A PORTADA
-
Tortosa rep una subvenció d'1,5 milions d'euros per fer el Centre de Creació Artística als Josepets Redacció
-
Trens Dignes tallarà dissabte la rotonda d'accés a l'AP7 a l'Aldea per exigir millores a les Terres de l'Ebre Redacció
-
La nova temporada d'«El foraster» ja té itinerari: els pobles que visitarà Quim Masferrer el 2026 Redacció
-
-
El Govern assegura que la represa de les obres d'ampliació no alentirà la construcció del nou hospital a Tortosa Redacció
Publicat el 18 de juliol de 2016 a les 20:57
Actualitzat el 18 de juliol de 2016 a les 21:10
Et pot interessar
-
Societat
Tortosa destina més de 93.000 euros a l'adequació del pavelló firal de Remolins i el Parc de la Fira
-
Societat
La Ràpita renova el parc mòbil amb l'adquisició de set vehicles elèctrics
-
Societat
Amposta engega el Pla de Foment de la Lectura per impulsar l’hàbit lector
-
Societat
Roquetes tanca la Fira de Nadal amb una injecció econòmica al comerç local superior als 30.000 euros
-
Societat
Joan Roig: «El futur d'Alcanar estarà marcat pel canvi climàtic, viurem focalitzats en protegir-nos del que ens ha de venir, que és molt greu»
-
Societat
Interrompuda la circulació a l'R15 entre Faió-La Pobla de Massaluca i Casp i entre Pradell i Móra la Nova
