Una persona amb discapacitat visual s’ha incorporat a treballar a l’Ajuntament d’Amposta com a auxiliar de suport a la centraleta telefònica, a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC) del consistori. La regidora de Drets Socials i Ciutadania, Núria Ferré, deia que "com a administració tenim l’obligació de crear aquests espais segurs i entorns adaptats perquè tothom tingui el mateix dret d’accés a un lloc de treball", al que afegia que "amb la corresponent adaptació dels entorns, les persones amb discapacitat també poden incorporar-se al món laboral".
La persona contractada té un 82% de ceguesa i utilitza un teclat amb sistema Braille per poder dur a terme les diferents tasques de suport d’atenció telefònica a la centraleta, que van des d’informar els usuaris que realitzen consultes telefòniques a distribuir les trucades als diferents departaments, entre altres. El contracte té una durada de sis mesos amb possibilitat de pròrroga.
L’adaptació de l’entorn ha estat possible gràcies a la col.laboració de la Fundació ONCE, els quals han participat en l’assessorament perquè les condicions de l’espai de treball siguen les més adequades possibles.
Una persona amb discapacitat visual s’incorpora a treballar a l’Ajuntament d'Amposta
Realitza tasques de suport a la centraleta telefònica de l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania
ARA A PORTADA
Publicat el 11 d’abril de 2022 a les 10:27
Actualitzat el 11 d’abril de 2022 a les 10:39
Et pot interessar
-
Societat Amposta ret homenatge a les llevadores amb una plaça commemorativa
-
Societat Eurecat d'Amposta desenvoluparà una nova generació de reactors de metanol
-
Societat Una experiència immersiva sobre els riscos de l'alcohol, a la final de l’Audi Creativity Challenge 2025
-
Societat Caixes de peix sostenibles: una aliança entre pescadors i arrossaires per reduir plàstics