Una empresa de Godall rebrà 3.496.752 euros del Ministeri per a la Transició Ecològica i el Repte Demogràfic per impulsar un projecte innovador d'energia renovable. Es tracta d'una actuació relacionada amb la producció i depuració de biogàs més biometà. La companyia també rebrà 73.917 euros per un altre projecte de biomasses de calderes en àmbit industrial. Tot plegat s'emmarca en el paquet d'ajudes de 31,6 milions d'euros cofinançat pel fons FEDER i atorgats pel Ministeri a 193 iniciatives que aposten per l'energia renovable. A Catalunya s'han seleccionat 23 projectes, dels quals el del Godall és el que rebrà més injecció econòmica. Estes resolucions són provisionals i seran definitives després del període d'al·legacions.
Entre les ajudes a empreses catalanes també s'hi inclou un projecte a Botarell (Baix Camp), on es destinaran 492.000 euros a una actuació de biomasses de calderes en àmbit industrial de baixa potència. La voluntat del Ministeri és apostar per actuacions que permeten la substitució de combustibles fòssils per energies renovables. En total, s'espera que el conjunt d'inversions es traduïsquen en una potència total de 145 MW.
Una empresa de Godall rebrà prop de 3,5 MEUR per impulsar un projecte innovador d'energia renovable
La inversió s'inclou en un paquet d'ajudes de 31,6 MEUR del Ministeri per a la Transició Ecològica i el Repte Demogràfic
- Vista del poble de Godall. -
- Cedida
ARA A PORTADA
-
-
-
L’Ajuntament de Deltebre inicia la resolució del conveni de cessió de l’Obrador amb Roberto Olivan Redacció
-
Deltebre modificarà el POUM per incorporar 400 habitatges d'edificis inacabats al mercat immobiliari Redacció
-
Tortosa comença a captar l'atenció d'inversors foranis esperonats pel Pla de Barris per rehabilitat cases al nucli antic Redacció
Publicat el 29 de setembre de 2021 a les 17:45
Actualitzat el 29 de setembre de 2021 a les 20:33
Et pot interessar
-
Societat
Cavalcades de Reis 2026 a les Terres de l'Ebre
-
Societat
L’Ajuntament d'Alcanar asfaltarà l'avinguda Montsià Mar d’Alcanar Platja
-
Societat
Adjudicades quatre caselles ara buides de l'exterior del mercat de Tortosa
-
Societat
La Ventafocs protagonitza el cartell de la Cavalcada de Reis de Tortosa
-
Societat
El Parc Natural dels Ports allibera els primers vuit exemplars de voltor negre
-
Societat
La Ràpita tindrà un nou institut entre 2028 i 2029 amb capacitat per 825 alumnes
