Els serveis d'emergències (SEM) i els Bombers van intervenir dimarts a la nit en un greu accident que va tenir lloc a les 21:45 hores de la nit del dimarts.Els fets van ocórrer al punt quilomètric 1.114 de la carretera N-340 al seu pas per l'Ametlla de Mar.
Com a conseqüència una dona està en estat crític i una segona acompanyant del vehicle va resultar ferida de menys gravetat.
El vehicle va sortir del guarda-raïl en perdre la conductora el control per causes que encara s'estan sota investigació i va topar amb la tanca de protecció.
Fins al lloc dels fets es van desplaçar 3 dotacions de Bombers de l'Ametlla de Mar, Hospitalet de l'Infant i de Tortosa i la Policia Local de l'Ametlla de Mar i els Mossos d'Esquadra per controlar-la circulació. També tres unitats del SEM ( Emergències Mèdiques) van intervenir i van traslladar-les fins a l'Hospital Joan XXIII.
Una dona en estat crític en tenir un accident a l'N-340 a l'Ametlla de Mar dimarts a la nit
Els fets van ocórrer al punt quilomètric 1.114 de la carretera N-340 al seu pas per l'Ametlla de Mar

ARA A PORTADA
Publicat el 27 d’agost de 2020 a les 12:36
Actualitzat el 27 d’agost de 2020 a les 12:55
Et pot interessar
-
Societat Els professors de l'Institut Deltebre surten a defensar la candidata apartada de la direcció de l'Institut Dertosa
-
Societat Móra d'Ebre aplica mesures per reduir les col·lisions de vehicles dins del nucli urbà
-
Societat L'Ajuntament de Tortosa modifica el pressupost per pagar hores extra a la Policia Local i a la Brigada
-
Societat La flamenca Emma aproparà als turistes el projecte de recerca en càncer de mama
-
Societat Avís de tempestes i crescudes sobtades de lleres a l’interior de les Terres de l’Ebre
-
Societat La platja de l'Eucaliptus d'Amposta disposa de dos agents cívics que informen de la normativa per preservar l'espai