La conductora d'un vehicle que circulava este dimecres per l'N-340, al seu pas per Cambrils, va atropellar dos cavalls que es trobaven al mig de la carretera, poc abans de l'entrada a la urbanització El Dorado. Segons informa Revista Cambrils, els animals s'havien escapat del recinte on estaven tancats. Els fets van passar cap a les 19.30 hores i la circulació es va veure afectada per este succés fins a les 21 h.
La dona va resultar ferida lleu per l'impacte i els dos animals van resultar morts. Un va morir a l'acte i l'altre un mica més tard. Els dos cavalls van ser enretirats de la calçada per un camió ploma.
Una conductora ferida lleu després d'atropellar dos cavalls al mig de l'N-340, a Cambrils
Societat
El vehicle va impactar contra els dos animals que s'havien escapat d'una finca i estaven al mig de l'N-340
ARA A PORTADA
-
Política El Parlament desbloqueja la llei de memòria i dona un any per retirar el monument franquista de Tortosa ACN
-
Política Joan Alginet renuncia a l’acta de regidor i deixa la primera línia política a Deltebre Joan Navarro
-
Política On has de votar a les eleccions generals del 29 de novembre a les Terres de l'Ebre? Joan Navarro
-
Política L'ebrenca Norma Pujol al Congrés i la reusenca Noemí Llauradó al Senat, candidates d'ERC per Tarragona el 29-N Pau Espí Solé
-
Societat Renfe elimina els transbordaments en bus de l’R-15 i recupera el servei directe entre Móra la Nova i Riba-roja d'Ebre ACN
Publicat el
10 de novembre de 2016 a
les 21:24
Actualitzat el
10 de novembre de 2016 a les
21:27
Et pot interessar
-
Societat
La Ràpita bat el Rècord Guinness amb 972 persones ballant la Jota Vella
-
Societat
L’aiguat deixa camins destrossats, finques negades i les coves Meravelles tancades al Baix Ebre
-
Societat
«Qui ens rellevarà?»: el món rural reivindica més dones i noves famílies per garantir el futur dels pobles
-
Societat
«Ens conformem que estem vius»: els veïns de Xerta afronten els danys d’un aiguat que ha inundat el 85% del poble
-
Societat
Els Mossos denuncien 36 conductors per cometre infraccions en un dispositiu a l’AP-7 a l'Ebre
-
Societat
L’alcalde de Xerta reclama actuacions d’urgència després que una barrancada hagi inundat el 85% del nucli urbà
